Ülkemize şeriat gelseydi LGBT bireylerine ne olurdu?

Şeriat gelmez ama gelseydi onlara ne olurdu? Benim bildiğim hiç birlikte olmamışlarsa ceza verilmiyor.
Ülkemize şeriat gelseydi LGBT bireylerine ne olurdu?
Cevapla