Gizli Üye(25-29)+1 yılBen şok niye kıskanıyorsun ben onu anlamadım
2524 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHerkese tavsiye veriyorum ama boş insan değil kimse ruh hastası değilsin aklındaki olumsuz düşünceler umursama
Soran+1 yılİlk defa bana teselli verdin
Soran+1 yılVe bir kız seni takip ettiği zaman da kıskanıyom
Cevap sahibi+1 yılTrol mu bu?
Cevap sahibi+1 yılKimseye bir ak niyetim yok bir dua alıyoruz yetiyor bize
Soran+1 yılniye trol olsun trollük sorumu yok başka
Cevap sahibi+1 yılŞaşırdım kimsin harbiden bilmiyorum ama şok oldum
Soran+1 yılneyse tamam s iktir git
Cevap sahibi+1 yılAllah sana hidayet versin iyi insanlara denk gelesin
Soran+1 yıldalgamı geçiyorsun
Soran+1 yıltam bir pisliksin
Cevap sahibi+1 yılKimseyle dalga geçmiyorum ben şerefimle yaşadım kardeş kimseye pislik etmedim beni takip edenlere tek tek sor en ufak kime kötü bir şey yapmışım
Amacın ne bilmiyorum hakaret etmen zoruma gidiyor ne derdin varsa özelden söyle
Soran+1 yılyok özele gelmeye cesaretim yok özür dilerim tamam ya niye bağırdın şimdi bana amaaaa
Cevap sahibi+1 yıl@Aydankor cümlemizden Allah razı olsun
Soran+1 yıl@Aydankor iyi bir insan belliki ama belki ben kötüyümdür
Cevap sahibi+1 yılKimse kötü değil harbiden kimsin yaz bana ne derdin var
Soran+1 yılYok hayatta yazamam üzgünüm neyse boş ver iyi akşamlar dilerim
Cevap sahibi+1 yılYazarsın yaz cesareti topla
Cevap sahibi+1 yıl?
Soran+1 yılboş ver bende cesaretin gramı yok neyse üzülme belki sadece iyi bir insan gördüğümden gıpta etmişimdir sadece onun için teselli edenim yok diye kıskanmışımdır olay bu sanırım sadece onun için önemli değil bunlar sen başkalarına bakabilirsin belki şurda durduğun her saniye birini kurtarmak için önemlidir sen beni kurtarmazsın
Cevap sahibi+1 yılBekliyorum mesajını?
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılEvet basarabilirsin
Soran+1 yılHayır şu an işlerim var ve gidip hap satın alıcam azraile yazmayı düşünüyorum bayyyy
Cevap sahibi+1 yılIntiharmi edecen?
Cevap sahibi+1 yılYazarmısin son günümdür nemedek
Cevap sahibi+1 yılIyimisin
Cevap sahibi+1 yılCevap ver
Cevap sahibi+1 yıl? Kimsin ne yapmaya çalışıyorsun
Cevap sahibi+1 yılSakın intihar gibi düşünceye girme
Soran+1 yılBak hiç arkadaşım yok olmadı ben her gece mezarlığa gidiyorum ordakilerle arkadaşım sesiz bir alemin arkadaşıyım komşularımın yanına gitmek istiyorum tam 2 kez tecavüze ugradım ve çok güvendiğim insanlar yaptı bana bunu o günlerden sonra anladım artık insanların lanet bir alem oldugunu dışarı gündüzleri doğru düzgün çıkmıyorum yersiz çığlıklarım kahkahalarım hiç normal değilim psikolog bile odasından kovdu beni o derece düşün ve sus kurtaramazsın
Cevap sahibi+1 yılBu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil hepsi gececek
Cevap sahibi+1 yılBismillâhillezi lâ yedurru ma'asmihi şey'ün fil erdı ve lâ fissemâi ve hüves-semi'ul alim.
Soran+1 yılEvden dışarı gündüz hiç çıkmıyorum yanlızım ailem yok
Cevap sahibi+1 yılSabah 3 defa oku akşam 3 defa oku
Soran+1 yılOkumuyorum
Cevap sahibi+1 yılMutlaka bu duayı oku İnşirah suresi oku sana iyi gelecek
Cevap sahibi+1 yılSeni yaratan Allah sana değer vermiş herseyden önce sen Allah tarafından degerlisin
Soran+1 yılBen değerli falan değilim kimse beni sevmiyor
Cevap sahibi+1 yılHerseyden önce Allah seni seviyor
Cevap sahibi+1 yılİmtihan dünyası her zorluktan sonra bir kolaylık vardır
Cevap sahibi+1 yılSapret ve dua et Allah yaklaş derdi veren o şifayı veren o
Cevap sahibi+1 yılBana yazarmisin?
Cevap sahibi+1 yıl? Hadi bekliyorum
Soran+1 yılNe bekliyorsun
Cevap sahibi+1 yılMesaj atmanı bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılHadi artık
Cevap sahibi+1 yılişyerinde arkadaşın hiç yok mu onunla bir konuşsan yani illaki girdiğin iş ortamında birileriyle diyaloğun oluyordur"
Soran+1 yılArkadasım yok işte benım market Kasiyeriyim yok
Cevap sahibi+1 yılNe güzel meslek
Cevap sahibi+1 yılBen senin arkadaşının yaz bana ne derdin var ne sıkıntın var anlat
Soran+1 yılYazmıyorum banane
Soran+1 yılNereye gittin sende beni bırakıp gittin şimdi
Cevap sahibi+1 yılBana yazarmisin artık
Cevap sahibi+1 yılKimsin necisin
Cevap sahibi+1 yılBir sıkıntı varsa herkese yardımcı olmaya çalışıyorum ne derdi var
Soran+1 yılCanım şimdi yazmak istemiyor belki sonra tatlım 💐 😘 hem daha islerim var benim unuttunmu
Soran+1 yılAşkım köydeyim korkuyorum yanıma gel götür beni hadi 💋
Soran+1 yıl💋💋💋
Cevap sahibi+1 yılBir sıkıntın var diye yardımcı olmaya çalışıyorum insanı sevdiren huyudur son yorumların hiç hoşuma gitmiyor kardeş ne yapmaya çalışıyorsun anlamıyorum
Cevap sahibi+1 yılBize büyüklerimiz düşeni yerden kaldırmayı öğretti sen çözemedim birde
sen köydeysen nasıl market kasiyerisin? Ve nesıl eczane var orada?"
Soran+1 yılS iktir git sana hesapmı verecem mk evet trolüm
Soran+1 yıl@Aydankor aman çokta fifi
Soran+1 yıl@Aydankor ben vicdanla bir yere varılmayacağını unutalı yıllar oldu
Cevap sahibi+1 yılKalpin kararmış bu ramazan fırsat nefsini terbiye et
Soran+1 yılevet ben şeytan için çalışıyom
Soran+1 yıl@Aydankor çok beğendiysen buyur tapula üstüne
Cevap sahibi+1 yılKötü kadınlar kötü erkeklere, kötü erkekler de kötü kadınlara; temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara lâyıktır. İşte onlar,⁹ onların söylediklerinden uzaktırlar [muberre'ûn
Cevap sahibi+1 yılSen nasıl olursan öyle denk gelecek kardeş
Cevap sahibi+1 yılRamazan senin için fırsat degerlendir
Soran+1 yılBen o kalbi bırakalı yıllar oldu geride almayı hiç düşünmüyom şeytan ailem oldu
Cevap sahibi+1 yılAslında bu senin sozlerin değil kendini kandiriyorsun
Cevap sahibi+1 yılŞeytan kimsenin ailesi olamaz
Cevap sahibi+1 yılRamazanda şeytan bilene bağlanmış yazık etme kendine nefsini korer et
Soran+1 yılArtık öyle çünkü kimseyi sevmiyorum nefret ediyorum hayvanlara tahammülüm yok insanlara tahammülüm yok çocuklara tahammülüm yok
Soran+1 yılNeyse boşuna dil dökme kendi bildiğimden şaşmıycam nasıl olsa
Cevap sahibi+1 yılBunların hepsi vücudun manevi organın isyani
Cevap sahibi+1 yılSen Allah yaklaşmadikca bunlar artar
Soran+1 yılsenin dediklerin zerre umrumda değil git artık burdan
Cevap sahibi+1 yılKalp isyan ediyor beklenmiyor dünyanın en güzel yerinede gitsen boş gelir çünkü nasıl normal vücudun yemek su içmek zorunda maneviyatın güçlenmesi ve beslenmesi lazim
Cevap sahibi+1 yılBak benim kimseden maddi ve manevi bir beklentim yok senin için diyiyorum
Cevap sahibi+1 yılRamazanı değerlendir
Soran+1 yılfelsefeni başka yerde yap cünkü karşinda merhamete vicdana, kin kusan biri var
Cevap sahibi+1 yılNefsini korert İnşirah suresi oku ferahlatir
Cevap sahibi+1 yılKimsenin. Kalbi taştan değil
Soran+1 yılBen o görevi çoktan yaptım boşuna dil dökme bakara 6 ya da 7 ayetini bir bak istersen
Cevap sahibi+1 yılEğer siz hiç günah işlemeseydiniz, Allah Teâlâ Hazretleri sizi helak eder ve yerinize, günah işleyecek (fakat tövbeleri sebebiyle) mağfiret edeceği kimseler yaratırdı." [Müslim, Tevbe, 9, (2748); Tirmizî, Da'avât 105, (3533).]
Soran+1 yılİnkar edenleri uyarsan da uyarmasan da onlar için birdir, asla iman etmezler. Gerçek şu ki, kâfir olanları (azap ile) korkutsan da korkutmasan da onlar için birdir: iman etmezler. İnkar edenlere gelince, onları uyarsan da uyarmasan da onlar için birdir; onlar inanmazlar. bakara 6
Cevap sahibi+1 yılZorluklar sana Allah'tan başka hiçbir şeye sahip olmadığını öğretecek."
Soran+1 yılAmin
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılSadece bu video izle anlarsin
Soran+1 yılİzledim
Cevap sahibi+1 yılİzle anlarsin
Soran+1 yılDil artık dökme çare olamazsın sen beni kurtaramazsın
Cevap sahibi+1 yılHic bir şey bu geçici dünyada kalıcı değil
Cevap sahibi+1 yılBir tövbeyle herseyden kurtulabilirsin
Soran+1 yılTamam artık boşuna uğraşma sana da yazık olmayacak duaya amin diyorsun
Cevap sahibi+1 yılSayısız hata sayısız günah patsan sayısız dinden çıksan gine kurtulursun nefsini kır
Soran+1 yılYa he he
Cevap sahibi+1 yılBu geceyi kaçırmayın hayırlı akşamlar
Soran+1 yılTamam
Cevap sahibi+1 yılŞakamısın? Eic?
Soran+1 yılŞaka yapacak halım yok evet gayet ciddiyim başta sana ruh hastasıyım dedim inansaydın poncik sey
Soran+1 yıl@Aydankor sen niye avukatlığnı yapıyon ki simdi seninmı gozün var yoksa
Soran+1 yılİsimsizakc bu kızında sende gözü var haberin olsun 😛
Soran+1 yıl@Aydankor sen kıskanmasan böyle avukatlık yapmazsın güzelim aşık oldum dede tam olsun pic
Soran+1 yıl@Aydankor işte kendi ağzınla itiraf ediyorsun bana bakar diye sanada bakmayacak böyle konuştuğun için hadi güzelim *rusbuluğnu başka yerde sergile s*ktir git
Cevap sahibi+1 yılRamazan ayında millet oruç tutar cuma vakti sevap işler... ben bu kadınları anlamıyorum
Cevap sahibi+1 yıl@Aydankor yeter kimsenin hareketi kimseyi ilgilendirmez ben biliyorum onun kim olduğunu
Soran+1 yıl@Aydankor senin ahlakın güzelim bana bakar diye kendini övmekmi ahlaktan randevu evine git güzelsen
Soran+1 yılKimmisim çok merak ettim
Soran+1 yıl@Aydankor noldu aldınmı cevabını 😛 seni ilgilendirmez dedi
Soran+1 yıl@Aydankor senin gibi bir o*rusbuyumu hak ediyor * kılıklı karı
Soran+1 yıl@Aydankor gözün varmış işte yüzsüz ben en azından senin gibi yapışmadım sana seni ilgilendirmez diyor hâlâ konuşmaya çalışıyorsun hayat kadını kılıklı
Soran+1 yıl@Aydankor birde kalkmış bana bakar diyor noldu ortada mı kaldın pic🤣🤣🤣 ağlamaya başlar şimdi 😭😭😭😭
Soran+1 yıl@Aydankor hâlâ diyorki bana bakar mesajına bile cevap vermiyor ne şükründen bahsediyon 🤣🤣
Soran+1 yıl@Aydankor aman bir sana yardımcı oluyormuş gibi kendini özelmiş gibi gösterenlerdensin işte ne ahlaklıymışsın be pic yazmış kalkmış ahlaklıyım diyor *rusbu ben senin gibi kendimi övmüyorum en azından sana anca yoldaki emmiler bakar 🤣🤣
Soran+1 yıl@Aydankor seninde çocuğa sürtündüğün yeter kene gibi yapıştın 🤣🤣
Soran+1 yılEmmilerin sana bakmasınımı kıskanıcam madem o kadar ahlaklı ve güzelsin niye sana cevap vermedi o zaman picsin işte bana o kadar uğraştı diye sen kıskanıp avukatlık yaptın yaban o*rusbusu
Soran+1 yıl@Aydankor bana güzel davranmadı mı yukarı çıkta bak al hatta gözlük vereyim 👓🤓 bana mesaj at diye yalvardı o ama şimdi senin mesajına cevap vermiyor kıskanacak olan ben değilim onun için * çatladın oldun az kaldı 🤣
Soran+1 yıl@Aydankor ulan böyle ahlaklıyım diyipte beni beğenir ben güzleim ben böyleyim diyip duruyorsun niye cevap vermiyor o zaman bende senin gibi ahlaklıyım diyipte kendimi övmüyorum fake değilim ayrıca kızım sadece gizliyim pic akılsız
Soran+1 yıl@Aydankor ben senin gibi yalvarmıyorum mesajıma cevap ver diye 😛 tenezzül etsin diyede uğraşmıyorum * bacım
Soran+1 yıl@Aydankor senin gibi ikiyüzlüyümü hak ediyor ve uzak durmuyom l*n ne yapıcan
Soran+1 yıl@Aydankor üff aman Tanrım sana pırlanta gözüyle bakıyordu sanki 🤣 sana seni ilgilendirmez dedi hâlâ yapışıyorsun yüzsüz şey benim umrumda bile değil kime baktığı bakmadığı kime değer verdiği vermediği sensin çocuğa yapışan s*rtük k*ltak ne olacak
Soran+1 yıl@Aydankor evet beni tımarhaneye kapatın dedim en azından senin gibilerden daha akıllıları vardır orada benim en azından yarım aklım varmış senin o da yok *rusbu sorunun trol olduğunu daha anlayamadın herhalde onun için üzülmüş gibi yaptım 😛
Soran+1 yıl@Aydankor sözlüsün ve ilişki durumun kalbi kırık yazıyor nasıl sözlü oluyorsun sen ve sözlüysen elin adamını niye takip ediyorsun mesaj atıyorsun kızım benimle baş edebilmek için daha zeki olman lazım 😛 demin ahlak bekçiliği yapan kız sözlü ve millete mesaj atıyor ne ahlakmış harbiden onun için randevu evine git o*usbu 😛
Soran+1 yıl@Aydankor flaş flaş flaş Aydankor isimsizakc'den cevap alamıyınca seni kıskandırmak için yaptım diye yalan uyduruyor bu akşam haberlerde izleyin bizi 🤣🤣 ben bana baksın diye ugraşıyormuyum senin gibi 😛hiç yalancı çomar birde sözlüyüm diyor ilişkisinde kalbi kırık yazıyor pice bak lan
Soran+1 yıl@Aydankor vay vay vay hınzıra bak sen 🤓 ahlaklıyım diyip küfürmü ediyon birde ayıp denen bir şey var utan utan 🤣🤣
Soran+1 yılVe ayrıca seninle kardeş olmak istiyende yok s*ünepe k*ltak
Soran+1 yıl@Aydankor beyin yoksunu 18-24 yaş arası yazıyor kör gözlü sana hayrıma gözlük Alacam k altak 🤓🤓🤓 kızım uğraşma benimle her uğraştığında ortaya biraz daha g erizekalığın çıkıyor senin gibi evde kalmış olsam burada millete mesaj atıp sürtünürüm senin yaptığın s ürtük s ürtük s ürtük
Soran+1 yıl@Aydankor hangi akılsız seninle nişanlanmış senin gibi s ürtükleri anca ş erefsizler alır * kurusu
Soran+1 yıl@Aydankor arıza karı nolcak
Soran+1 yıl@Aydankor engelle l*n çokta fifi benimle baş edemezsin zaten s ürtük
Cevap sahibi+1 yılBir cumaya gittik ortalık savaş alanına dönmüş ramazana ayindayiz kuran okuyun dua edin bu öfke nedir? 3 günlük dünya için kalp kırılırmı
Soran+1 yılKendisi sana asılıyor ben asılmışım gibi hareket yapıyor birde yalanlar söylüyor senin üzerinden yok bana şöyle davranıyor bana böyle davranıyor kıskanma falan filan diyor ayrıca deminden beri namus bekçiliği yapıyor burada hem sözlüymüş hemde sana mesaj atıp artislik yapıyor onun savaşını yapıyorduk
Cevap sahibi+1 yılAllah Allah 24 yaşındayım ilk defa böyle bir olaya şahit oluyorum aydanaktor bana yazdığı nasıl deli ettim ama yazmış
Soran+1 yılYüz yüze kavga etseydik birimizden birisinin öleceği netti bu s ürtükle kavga etseydim bunu öldürürdüm ben
Cevap sahibi+1 yılYavaş
Cevap sahibi+1 yılKötü gelene iyi git ki farkın olsun
Soran+1 yılne yavaşı bu iti parçalarım ben namus bekçiliği yapmasın bana söylede o zaman
Cevap sahibi+1 yılSakın ol ortada bir sebep yok
Soran+1 yılArtisliğni başka yerde yapsın kime aslan kesiliyor burada l*n it Aydankor niye cevap vermiyon
Cevap sahibi+1 yılHadi birbirinize hakkinizi helal edin
Cevap sahibi+1 yılKin iyi bir şey değil
Cevap sahibi+1 yılBu nefret ne ramazan ayındayız
Soran+1 yılBen ve bu pice hak helal etmek öylemi tırnaklarımı yiyorum sinirimden şuanda ne araya çöpçatan gibi giriyor nerdesin l*n k altak karı
Soran+1 yılÖnce o özür dilesin
Cevap sahibi+1 yılEngellemiş seni
Cevap sahibi+1 yılGaliba
Cevap sahibi+1 yılDur aranızı yapıyım barışın
Cevap sahibi+1 yılHadi ramazan ayında küslük iyi değil
Soran+1 yılBen bu k altakla asla barışmam sabahtan beri hasetçilik yapıyor bir savaşa daha mı girelim yani kafan kaldırıyorsa buyur meydan burada bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılÇağırayım gelsin barışın ramazan ayındayız
Cevap sahibi+1 yılBirde cuma günü mübarek günde
Cevap sahibi+1 yılNefsini kır
Cevap sahibi+1 yıl? Hadi cevap
Soran+1 yılYüz yüze gelmemizi istermisin sadece o ve ben bir yerde sen gelmeyecksin
Cevap sahibi+1 yılNapaçaksın ki? Kıza
Cevap sahibi+1 yılBrişaçaksaniz olur başkada olmaz
Soran+1 yılHayır barışmıyacam ne yapacağımı sen boş ver klavyeden artislik yapmasın karşıma çıksın
Cevap sahibi+1 yılRamazan ayindayiz bu kini bırak
Cevap sahibi+1 yılCuma günü çağırayım barışın
Cevap sahibi+1 yılMübarek gün bugün çağırayım barışın
Cevap sahibi+1 yılO kabul etti barışaçakmış senle sende barış
Soran+1 yılL*n k altak nerdesin çıksana karşıma it cıkta sana dünyanın kaç bucak olduğunu gösteriyim
Cevap sahibi+1 yılHadi lütfen kalp kırmayın
Cevap sahibi+1 yılOho
Soran+1 yılHayır barışmıyorum onca artisliğinden sonra geberticem onu
Cevap sahibi+1 yılBen mi erkeğim sizmi erkeksiniz anlamış degilim
Cevap sahibi+1 yılEngellemiş seni duymuyor
Cevap sahibi+1 yılBen konuştum özür dileyecek barınacak ben onu ikna ettim seni edemedim
Cevap sahibi+1 yılKız bende çağırmıyorum
Cevap sahibi+1 yılSözlüyüm falan yazıyor seni deli etmiş diyor
Soran+1 yılNe yani kızız diye kavga edemezmiyiz sen de çık karşıma senden de korkmuyorum ikiniz bir gelin l*n sizden mı korkucam 7 yıllık tekvandocuyum
Cevap sahibi+1 yılRamazan ayı barışın
Soran+1 yılBoşuna dil dökme sizi bekliyorum burada
Soran+1 yılHadisenize l*n
Soran+1 yılİsimsizakc bir şey söyle yoksa sokağa iner millete saldırırım ciddiyim
Cevap sahibi+1 yılDelimisin
Soran+1 yılTamam bunu sen istedin şimdi evin önünden bir kedi bulup onu öldürüyümde gör
Cevap sahibi+1 yılKonuyu nasıl bana getirdin
Cevap sahibi+1 yılBirde beni tehdit etme
Soran+1 yılCanım konuyu sana getirmek istedi de onun için
Cevap sahibi+1 yılHadi barışın sakinleş
Cevap sahibi+1 yılÇağırıyorum
Soran+1 yılEvet deliyim akıl hastanesinden kaçtım senide tehdit ediyorum napıcaksın
Cevap sahibi+1 yılİnşirah suresi oku
Cevap sahibi+1 yılFerahlatir
Soran+1 yılSen benimle dalgamı geçiyorsun ya kedi hangi renk olsun
Cevap sahibi+1 yılBen bir şey yapmam sende bir şey yapamazsın
Soran+1 yılTamam çağır hadi barışalım bakalım
Cevap sahibi+1 yılBu ne kin bu ne haset
Cevap sahibi+1 yılYemin et doğru soyle
Soran+1 yılKızı çağırsana l*n
Cevap sahibi+1 yılAydan ikna ettim sen şuphelisin
Cevap sahibi+1 yılGüzellikle iste
Soran+1 yılSen bir şey yapamazsın ama ben sana karşıma cıkarsan yaparım ve şu kızıda çağırırmısın artık barışalım ❤️😇
Soran+1 yılTamam hadi gelsin buraya ben barışacağım ❤️😇
Cevap sahibi+1 yılCanın isteyince nasıl güzel konuşuyorsun gelişme var sende 👍
Soran+1 yıl😇❤️ hadi amaaaa
Cevap sahibi+1 yılHıc inandırıcı gelmiyorsun ama çağırayım gelsin
Soran+1 yılAaa sen barışmamızı istemiyormusun cağırsana ❤️😇
Soran+1 yıl@Aydankor geldin demek hadi özür dile ❤️
Cevap sahibi+1 yılHadi barışın
Soran+1 yılÖzür dilesin barışalım çünkü başta o bana karıştı ❤️😇 bende özür dilerim o zaman
Cevap sahibi+1 yıl@Aydankor kızlar hadi ama şu nefsinizi yenin
Soran+1 yıl@Aydankor canım sen bana karıştın ilk önce ben bekliyorum hadi özür dile ve barışalım sen dileyince bende diliycem özür 😔 ❤️😇 lütfennn ❤️
Soran+1 yılE hadiiii ❤️😇
Soran+1 yıl@Aydankor evet?
Cevap sahibi+1 yıl@Aydankor niye oyle
Cevap sahibi+1 yılHayırdır 2 niz birisiniz
Cevap sahibi+1 yılVallahi sizi çözemedim
Soran+1 yıl@Aydankor duysun ne var bunda öyle diyipte beni özele çekip ondan sonra kim olduğumu öğrenmeye çalışıyorsunuz aklınız sıra bana tuzak kurmayın yemezler canım
Cevap sahibi+1 yılBen senin kim olduğu biliyorum
Soran+1 yılİlk defa insan gibi olup bir insanlık yapacaktık ondada bana tuzak kuruyorsunuz özelden anlaşıp burada sende bilmiyormuş ayaklarına yatma isimsizakc! Beni kandırmanız için 40 fırın ekmek yemeniz lazım şimdi barışmıyorum beni sinir ettiniz 😠😠
Cevap sahibi+1 yılSadece kendin aciklamani bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılİftira atma
Cevap sahibi+1 yılKafanda kur kendi kendine inan
Soran+1 yılKimmişim hadi söylesene o zaman! Bildiğin soruların cevaplarını niye soruyorsun hadi adam ol ve söyle
Soran+1 yılHadi bana kim olduğumu söyle korkmadan benim kim olduğumu asla bulamazsın a*tal değilim kimseye yakalanmam
Cevap sahibi+1 yılBen söylerim sıkıntı yok sen kabul etmezsin
Soran+1 yılSöyle hadi söylesene
Cevap sahibi+1 yılKabul etmezsin bu hareketler sadece bir kişi yapabilirdi oda sensin
Soran+1 yılSana yemin ederim doğruyu söyliycem kim olduğumu söylersen
Cevap sahibi+1 yılKabul etmezsin bu hareketler çünkü tek onda vardı kolay kolay unutmam
Soran+1 yılYemin ediyorum doğruyu söyliycem hadi
Cevap sahibi+1 yılAdım gibi eminim sen o sun sen kabul etmezsin
Soran+1 yılTamam işte kimim lütfen söyle ya oysam kabul edicem gerçekten
Cevap sahibi+1 yılÖyle olmaz senin itiraf etmen lazım
Cevap sahibi+1 yılSonunda gerçekler yüze çıkması lazım
Cevap sahibi+1 yılNiye sustun
Soran+1 yılHayır eğer söylediğin kişi değilsem senin boşu boşuna kendimi ortaya koymuş olurum bak sana yemin ederim doğruyu söyliycem biliyorsan neden söylemiyorsun öyle diyip kim olduğumu öğrenmeye çalışma
Cevap sahibi+1 yılEğer yanılmıyorsam da soyleçekmisin
Soran+1 yılHadiseneeeee
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum itiraf etmenizi bekliyorum
Soran+1 yılSoylesene o zaman kim olduğumu biliyorsan. bilmiyorsun işte
Cevap sahibi+1 yılHatta birbirmirizi takip etmiyoruz
Soran+1 yılYani
Cevap sahibi+1 yılSen osun başkası olamaz
Soran+1 yılKimim işte söyleeeeee
Cevap sahibi+1 yılİtiraf etmenizi bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılİtiraf et
Soran+1 yılBende senin söylemeni bekliyorum sanada inanmıyorum bir halt bildiğin yok
Cevap sahibi+1 yılKonuşma tavrın aynı
Cevap sahibi+1 yılBen ipucu verdim birbirimizi takip etmiyoruz doğru
Cevap sahibi+1 yılSıra sende
Soran+1 yılBen seninle hiç konuşmadığmı soru açıklamasında da söyledim onun için yalan söylüyorsun
Cevap sahibi+1 yılBir dakika ozaman tahmin ettiğim değilsin ozaman
Soran+1 yılNe ipucu vereyim adam akıllı kim olduğumu soyle söylemezsen asla anlayamazsın ben söylemiycem
Cevap sahibi+1 yılYanlış kişi ozaman
Soran+1 yılSana diyorum sen beni asla bilemezsin kimseye yakalanmadım ben şimdiye kadar
Cevap sahibi+1 yılKucuk bir detay ver aslında 4 kişiden şüpheledim 0 duştu
Cevap sahibi+1 yılYaşadığın şehir Kocaeli?
Soran+1 yılMerak etme sen beni daha tanımıyorsun ve senin tahminindeki kızı bile biliyorum
Cevap sahibi+1 yılDoğru soyle
Soran+1 yılNiye söyliyimki kim olduğumu ama tahmininde ki kızı biliyorum
Soran+1 yılÇünkü ben her dakika biliyorum senin kimi takip ettiğni kimin seni takip ettiğni
Soran+1 yılBen bir trol oyunu kuracaksam sağlam kurarım asla yamuk iş yapmam
Cevap sahibi+1 yılburada yalan var kolay kolay kimseyi takip etmem genellikle beni takip ederler bazı konular icin
Cevap sahibi+1 yılYanılıyorsun
Cevap sahibi+1 yılTahmini bilmiyorsun
Soran+1 yılSen herkesi takip ediyorsun demedim senin takip ettiklerini de seni kimin takip ettiğnide iyi biliyorum dedim sonuçta trip kuracam ama demi yani bilmem lazım ve ona göre davranmam lazım 😛
Cevap sahibi+1 yılNe Trip deneme tahtasimiyiz
Soran+1 yılNoldu gene kafanmı karıştı asla bulamıyacksın kim olduğumu
Cevap sahibi+1 yılDışarıdan herkes bilir bunu
Cevap sahibi+1 yılBöyle gizemleri sevmiyorum karşımda dik durun korkarak değil
Soran+1 yılSen beni hiç bulamazsın boşuna ugraşma
Cevap sahibi+1 yılBunu yapma amacın nedir onu merak ediyorum
Cevap sahibi+1 yılNiye sepep nedir
Soran+1 yılKötüler için yaşasın dünya diyelim
Cevap sahibi+1 yılNe alaka
Cevap sahibi+1 yılOzaman sen daha cocuksun
Cevap sahibi+1 yılBen gizemi sevmem kim ve amacini açıkla dile benden ne dilersen
Soran+1 yılÇocuk falan değilim bir çocuk neden koca bir kadını kavgaya davet etsin korkar bir kere çok alaka kötü olmadığın için anlayamazsın 😛😈😈
Cevap sahibi+1 yılÇocuksun olmadığını kanıtlamak için gizliden çık yoksa üzgünüm cevap vermiyorum teşekkürler
Soran+1 yılSenden bir şey istemiyorum ihtiyacım yok kimseden dilek dilemeye ve ayrıca naparsın karşında dik durursam senin amacın nedir
Soran+1 yılÇocuk olup olmadığım bahanesini kullanarak gizliden çıkmamı sağlamaya çalışma ben çocuk değilim pic ben çocuk olsam ikinizi birden kavgaya çağırmam ikinizinde aklı yok
Cevap sahibi+1 yılBenim sorduğum soruyu sen soruyorsun maddi ve manevi kimseden bir şey beklemiyorum can sıkıntısı burdayım bir amacım yok sadece bir dua alabiliyorsam o bana yeter
Cevap sahibi+1 yılSenin bunu yapma amacın nedir
Cevap sahibi+1 yılOnu anlamıyorum
Soran+1 yılOlabilir kim oldügumu merak etme o zaman
Soran+1 yılTrollük diyorum ne anlıyorsun canım sıkıldığı için yaptım öýlesine tamda senin aktif olduğun anlara denk getirdim olay bu 😛
Cevap sahibi+1 yılTamam da işsizmisin amacın ne evin yokmu
Cevap sahibi+1 yılÇok uyuzsun
Cevap sahibi+1 yılNe yapmaya çalıştın bende canım gibi sana cevap veriyorum
Cevap sahibi+1 yılcanım kelimesi canım yazdı klavye
Cevap sahibi+1 yılSalaqqqqq
Cevap sahibi+1 yılKelimesini
Soran+1 yılEvet uyuzm bir itim
Cevap sahibi+1 yılNeyse kalp kırmak istemiyorum bir daha böyle bir şey yapma çünkü insanlara iyi yönden bakıyorum yardımcı olmaya çalışıyorum senin yüzünden bakış açım degisecek
Soran+1 yılKötü olacaksın bu hayatta ben bunu anladım
Cevap sahibi+1 yılBen asla öyle olmam sen yanlış anlamişsin
Cevap sahibi+1 yılİnsanı sevdiren ahlaki ve huyudur gerisi boş 0
Soran+1 yılHer neyse tamam şimdi gene başladın sen ben gidiyorum bay bay
Cevap sahibi+1 yılBir daha karşıma çıkma sadece
Cevap sahibi+1 yılHer şeyi boş ver bu dünyada ne yaşadın da kötü olmaya karar verdim
Soran+1 yılTamam bir daha karşına çıkmam
Cevap sahibi+1 yıl@Aydankor aydan yeter ya ben hesap kapatıyorum hadi görüşürüz
Cevap sahibi+1 yılHadi hakkinizi helal edin daha girmeyecem
Soran+1 yıl@Aydankor ne oldu göz koyduğun çocuk gitti diyeni üzüldün m*l sensin
Soran+1 yılBiz konuyu kapatmıştık senin gibi beyinsiz geri açtı kavga çıkardı o yüzden gitti sen beğendin mı kendi yaptığnı
Soran+1 yıl@Aydankor olabilir tamam ben onu inkar etmiyorum ama sen konuyu tekrardan açmasaydın çekip gitmezdi şu an k öpek gibi pişmanım zaten 😔
Soran+1 yıl@Aydankor ya sence tekrardan geri gelir mi ben it gibi pişmanım 😔
Soran+1 yıl@Aydankor tam 2 tane paylaştım ama bir haber yok maalesef ☹️😔😭😭😭
Soran+1 yılBen o gider gitmez paylaştım ama bir haber yok çok üzüldüm ama cidden agladım bile yaaa 😭😭😔😔😔
Soran+1 yılHadi hakkinizi helal edin daha girmeyecem
en son söylediği söz bu Allah belamı versin ya ne akılla yaptıysam ufff 😔😔😔😭😭😭
Soran+1 yıl@Aydankor yaptılar ama beni linçlediler sadece bilen yok
Soran+1 yıl@Aydankor soru hakkı yok ki birini tanımıyormusun ondan rica etsen sormasını o konularda
Soran+1 yılLink nasıl atılıyor ben bilmiyorum daha yeniyim buralarda
Soran+1 yıl@Aydankor ya bir ekran görüntüsü atsana bu link paylaşımı nerde bakındım bakındım bulamadım
Soran+1 yıl@Aydankor ben hiç konuşmadım sadece yorumlarını görüyordum herkese teselli veriyordu benimde teselliye ihtiyacım vardı cesaret edemedim yazmaya sonra böyle bir a ptallık yaptım işte
Soran+1 yılBende Googledan
Soran+1 yıl@Aydankor şey bir 15 dakika sonra olsun şu an acil bir işim varda bay
Soran+1 yıl@Aydankor aklıma gelen tek fikir cevap geçmişini araştıralım bazen kendinde bahsediyordu hadi araşlstiralım
Soran+1 yılKocaeli Gölcük donanma karşısı Türkiye petrol üst taraf = adresini buldum
Soran+1 yıl@Aydankor olabilir ama şuanda bulma yolunda adım adım gidiyoruz nerde oturduğunu biliyoruz adı Seyit 24 yaşında profilini araştırsana çene çalacağına ben şimdi Google haritalara bakıcam oturduğu bölgeye
Soran+1 yıl@Aydankor beni daha tanımıyorsun ben bulurum
Soran+1 yıl@Aydankor ben öğrenirim
Soran+1 yıl@Aydankor sen eğer adresini tam olarak öğrendik diyelim gidebilirsin oraya
Soran+1 yılYerini öğrenirsek gidebilirmisin
Soran+1 yıl@Aydankor hayatta olmaz ben katiyen karşısına çıkamam utancımdan ve gidecek imkanda yok zaten burdan
Soran+1 yılBen bir mesaj yazamıyorum, sen karşısına çıkmaktan bahsetme bence bana ve sen sözlüydün ne ara nişanlı oldun? daha 1 hafta önce sevdiğim olsun diye soru sormuşsun bir hafta içinde nasıl oluyorda nişanlı oluyorsun?
Soran+1 yıl@Aydankor her neyse acaba o gizliden yazan o mu yeni hesap mı açtı acaba
Soran+1 yıl@Aydankor bilmiyorum ama onu bulamamız lazım çok utandım ve üzüldüm ben profilini araştırmaya devam edicem
Soran+1 yıl@Aydankor birinden yardım alıyorum
Soran+1 yıl@Aydankor hayır kıza söz verdim söyleyemem
Soran+1 yılAma kız aşırı zeki bu bilgileri bana o buldu zaten sağolsun
Soran+1 yıl@Aydankor bekle şu kıza soruyum o kızda inmi cinmi nedir hemen bir fikir üretiyor bekle kıza tekrardan yazıyım
Soran+1 yıl@Aydankor hayırkızın kim olduğunu söylemem sonra biliyorum ona soracaksın benim kim olduğumu ya söylerse diye korkuyorum onun için boşuna dil dökme söylemem kızın kim olduğunu
Soran+1 yıl@Aydankor niye yalan söyliyim ve ayrıca biz takipleşmiyorduk bile bunu yukarıda yorumlarda dile getirdik zaten bakabilirsin
Soran+1 yıl@Aydankor veriyimde kıza kim olduğumu sor ona bakarsan bende sana güvenmiyorum ona bile söylemezdim kim olduğumu ama mecbur kaldım
Soran+1 yılhttps://photos.app.goo.gl/urhCCR8iw5HZ4p5N8
Bunu o kız attı
Soran+1 yılÇocuk yalan söylemiyor bir kere adını bile biliyor ama piclik yapıyor
Soran+1 yıl@Aydankor ne alakası var ondan gelenin linkini sana attım saçmalama
Soran+1 yılHem niye bunu kendimin yaptığını söylemiyimki çok saçma bir kere
Soran+1 yıl@Aydankor kız bir ipucu arıyor bu adamla ilgili bana bekle diye mesaj attı varmış 5 dk sonra yazabilirmiş zaramıdır nedir bu adamı araştırıyor ben bir halt bulamıyorum çünkü takipte değilim onun takip ettiği kızlardan birinden yardım alıyorum
Soran+1 yıl@Aydankor sanane
Soran+1 yılhttps://photos.app.goo.gl/9Y5cpxZj2UcrtSe38 evet dost olmalılar bana bunu o kız gönderdi
Cevap sahibi+1 yılSelamünaleyküm aleyküm hayırlı akşamlar
Cevap sahibi+1 yılNeler olmuş burada vaybe
Soran+1 yılAleykümselam da ben çok özür dilerim bu yaptığım utanmazlık yüzünden 😔😔
Cevap sahibi+1 yılDuygulandım ha bu kadar değer vermeniz beni şaşirtti6
Cevap sahibi+1 yılNe utanması bugün işe gitmedim bazı sıkıntılar vardı herseyden uzaklaşmak istedim kendini üzme güzel insan
Soran+1 yılBiz sabahtan beri FBI olduk haberin var mı 😔😔😔
Cevap sahibi+1 yılSizlik bir durum yok sadece biraz etki etki etti sorun değil
Cevap sahibi+1 yılBenim mutluluğum sizler mutlu olunca bende mutlu oluyorum anne kizlik soy ismi hariç baya bilgi edinmişsiniz 😀
Soran+1 yılSen çok iyisin ama ya ben tekrardan özür dilerim 😔 cidden fazla kötü oldum
Cevap sahibi+1 yılYokya kimse kötü değil bulaşmak iyidir arada bende bulaşıyorum millete
Soran+1 yılBir kızdan yardım aldım sağolsun o buldu bunları bana
Cevap sahibi+1 yıl@Aydankor ne özrü ben özür dilerim sizden
Cevap sahibi+1 yılKız kim yinemi gizemler var
Cevap sahibi+1 yılGizli üye harbi kimsin
Soran+1 yılBenimki bulaşmak değil düpedüz neyse gene ağzım bozulmasın 😔
Cevap sahibi+1 yılEn çok ben merak ediyorum yazmadan tüm yorumları okudum sen kimsin lutfen söyle
Cevap sahibi+1 yılO kız kim onada teşekkürler etmem lazım
Soran+1 yılYok hayır ben hayatta kim olduğumu söyleyemem o kızında kim olduğunu söylemem üzgünüm kusura bakma ama ufak bir ipucu senin takip ettiklerinden biri 😔😔😔
Cevap sahibi+1 yılLütfen söyle artık
Cevap sahibi+1 yılBen çoğu kişiyle dertleşiyorum
Cevap sahibi+1 yılTek tek hadi ama lütfen söyle vallahi kafam takıldı
Soran+1 yılBak kim olduğu bilme konusu unut asla söylemiycem çünkü boş ver lütfen bir daha da sormazsan sevinirim 😔😔
Cevap sahibi+1 yılSöylememe nedenin nedir bak kötü bir niyetim yok ama merak ettim o kadar ugraşmişiniz lütfen hadi
Soran+1 yılSöylemek istemiyorum çok utanıyorum çünkü dil dökme söylemiycem 😔😔
Cevap sahibi+1 yılNiye utaniyorsun en ufak kötü bir şey demem
Cevap sahibi+1 yılUtanılacak ne var artık
Cevap sahibi+1 yılHadi ama takıntı oldum kimsin
Cevap sahibi+1 yılLütfen söyle artık kırma beni zaten bugün Sıkıntılı gündü
Cevap sahibi+1 yılArtık hadi yalvarmadim kaldı artık bu gizem gizli kim
Cevap sahibi+1 yılİyi bir insan olmasan soylemezsin
Cevap sahibi+1 yılÖzür dilemesin kimsin
Soran+1 yılBak kötüyüm zannediyordum değilmişim 😔 demekki
Cevap sahibi+1 yılAnlamadim
Cevap sahibi+1 yılLütfen söyle kimsin
Cevap sahibi+1 yılKimse kötü değil nefislerimiz kotu
Soran+1 yılneyse hoşçakal iyi akşamlar özür dilemezsem içimde kalmıştı onuda yaptım iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılAllah aşkına söyle
Cevap sahibi+1 yıl05.30 kalkacam sahur var kimsin bende özür dilerim
Cevap sahibi+1 yılNiye söylemiyorsun seni buna iten nedir
Cevap sahibi+1 yılAklındaki olumsuz düşünceler asla gerçek olmayacak
Cevap sahibi+1 yılAllah aşkına söyle artık yalvarmadim kaldı söylesen ne olur
Cevap sahibi+1 yılŞu inadı bırak zor olma kimsin artık cevabını bekliyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende yorumlarına denk geliyorum iyi çocuk işi gücü rast gelsin
115 Yorumla
Soran+1 yılYok beni bir tımarhaneye kapatmaları lazım
Cevap sahibi+1 yılYok ya çocuk iyi niyetli kimseye kötü değil ne konuşacaksan konuş çocukla böyle iyi insanlar bulmak zor
Soran+1 yılO beni istemez
Cevap sahibi+1 yılO işler nasip kısmet aracı olayımı
Cevap sahibi+1 yılBanada bir sorunumda yardımcı oldu Allah razı olsun ondan
Soran+1 yılÇocuk şuanda burada ve ona hakaret ettim
Cevap sahibi+1 yılAAA yeni gördüm onun yorumunu niye hakaret ettin
Cevap sahibi+1 yılKindar değil ya böyleleri kin tutacağını zannetmiyorum
Soran+1 yılbilmiyorum ilgisiz konuştu benimle onun için galiba
Cevap sahibi+1 yılÇocukla konuş anlat derdini nasip kismet
Soran+1 yılKardeş dedi bana
Cevap sahibi+1 yılTanimadigi insana nedesin
Cevap sahibi+1 yılMuhafazakar bir çocuğa benziyor galiba
Cevap sahibi+1 yılMuhafazakar insanlar karşı cinse abla ya da kardeş der
Cevap sahibi+1 yılBanada abla demişti
işsizlik böyle bir şey
03 Yorumla
Soran+1 yılSana küfür etmeye başlamadan kaybol
+1 yılaboo ne diyon abla ya kara sevda seninki
03 Yorumla
Soran+1 yılbir şey hissetmiyom ama kıskanıyom mal olduğumun kanıtı
- +1 yıl
Kimse mal değil
Soran+1 yıl@İsimsizakc sağolasın
- Aile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılboş ver takma
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar