Asla ilk mesajı atmamak beni narsist mi yapıyor?

Açıkçası yazmayana yazmıyorum aramayanı aramıyorum sinyal verip eyleme geçmeyeni takmıyorum ve narsist veya egoist diyorlar. Değer veren insan her türlü yazar bence arayıp sorar. Veya sohbeti uzatır taşır.

Asla ilk mesajı atmamak beni narsist mi yapıyor?

Asla ilk mesajı atmamak beni narsist mi yapıyor?
Cevapla