İşyerinde bir müşteriyi vs aradığınızda ilk olarak ne diyorsunuz?

Merhaba iyi günler vs nasıl konuşmaya başlıyorsunuz? Ben müşterileri aradığımda biraz geriliyorum sesleri soğuk gelince nasıl konuşacağını bilemiyorum siz nasıl konuşuyorsunuz?
İşyerinde bir müşteriyi vs aradığınızda ilk olarak ne diyorsunuz?
Cevapla