Eşiniz yaptığınız yemekleri beğeniyor mu?

Merhaba arkadaşlar bu sorum daha çok benim gibi evli bayanlara ama annelerinde babalarında da bu tartışmaları görmüş beyler de yanıt verebilir bugün eşime ben hamarat mıyım yemeklerim nasıl diye sordum daha önce kayinpeder yemeklerimi çok eleştirirdi artık yemek gotürmüyorum tabi birde tuz katarım en az iki tatlı kaşığı ama kayinpeder eşimde hep üstüne yine ekerler eşiminde ondan görüp ona alıştığını öyle yetiştiğini düşünüyorum ama sırf tuz eksik diye ki değil bir yemek kötü ya da biraz iyi olur mu ya eşim bazı yemekleri yakıyorsun pilav bazen lapa oluyor dedi ondan bugün fena değil diyor yemeklerin birazda beceriksizmişim öyle diyor sizce ben abartıyor muyum yoksa haklı olduğum yönler var mı aydınlatırsanız sevinirim

Eşiniz yaptığınız yemekleri beğeniyor mu?
Cevapla