Bir türlü istihareyi yapamamam, detaylar açıklamada😓?

4 gecedir istihare namazımı kılıp duamı okuyup yatıyorum, ilk gün hiç uyuyamadım, sağa sola döndüm. İstiharem geçersiz oldu.

2. ve 3. gün yattım pek bir şey göremedim ya da hissedemedim. Bu gece de yattım bu sefer gelmez gelmez uykumun yarısında tuvaletimin geleceği tuttu. Abdest gitti. Bu nasıl şanssızlık ben anlamadım. Normalde olmayan her şey benim başıma geliyor. Ondan sonra yatınca rüya gördüm ama saçma sapan anlamsız bir rüya. Eski hoşlandığım çocuğu gördüm rüyamda. 😂😂😂😂 Ne alaka bilmiyorum. Nerede yanlış yapıyorum acaba😓

Bir türlü istihareyi yapamamam, detaylar açıklamada😓?
Cevapla