arkadaslar lutfen ben duaya inanmam bu tür inanç içinde olanlar yorum yapmasin
Ve cidden duasınjn karşılığı alanlar yazsın
arkadaslar lutfen ben duaya inanmam bu tür inanç içinde olanlar yorum yapmasin
Ve cidden duasınjn karşılığı alanlar yazsın
Duaya inanıyorum ve inandığımın karşılığı nerdeyse her zaman fazlasıyla aldım. İnanmadan dua etmeye kalkma bence. İnanmadığın sürece ne anlamı var? Ben inandığım için olacağını da biliyordum ve oldu. Olmayacağını düşünerek dua edersen inançsızca, kabul olacağını sanmam. Allah bilir tabi
İnanarak yaptığın her dua hemen hemen kabul mu oldu
Evet, yalan yok hepsi olmadı. Belki de zamana ihtiyacı var, çünkü dua edildikten bir gün sonra kabul olacak diye bir şey yok. Aylar sonra belki yıllar sonra bilek kabul olabilir. Dediğim gibi kabul olmayan dualarımın zamanı vardır belki. Ama evet, hemen hemen hepsi çok şükür ki kabul oldu
Ben de bundan 8 sene önce dua ederdim olmasını istemediğim bir şeyin olmaması için sürekli o şey olurdu ama yemin ederim Allah bana öyle bir kapı açtıki olmasını istemediğim şeye karşı iyi ki de o olmuş dediğim gun oldu demek ki herşeyin zamani var önce sebepler hazırlanır ki zamanı geldiğinde duan kabul olsun
Aynen yaa işte biz bilemeyiz ama Allah bilir o yüzden duadan acele etmemek gerekiyo kimi duam 2 ay 1 ay gibi kısa sürede gerçekleşti kimi 2 yıl ama hepsi oldu hemen hemen düşündüğüm zaman yani geriye baktığım zaman cidden de dua ederken acele etmemek lazım çünkü bazı şeyler olması için zamana ihtiyaç var

Bende bizzat yaşadım. Israrla ettiğim dualar vardı kabul olmadı. Ama çok daha güzelleri bana nasip oldu. Bu yüzden hayırlısı demek en doğrusu ‽
Ciddimisin
Evet ve eyw eig için
Rica ederim
ben duanın gücüne inanırım.
karşılığını almadım ama sınav olduğunu düşündüm.
bizim için hayırlı olanı sadece bizi yaratan bilebilir.
Dua ettiniz de ki karşılığını almadınız
evet.
Belki de almissinizdir da sen farketmedin
ben fark etsem mutlu olurdum bence :)
bazen biz hayır diliyoruz ama o şer olduğu için gerçekleşmiyor.
oluyorsa bir olmuyorsa bin hayır denmesi işte bu yüzden.
Aynen yaa herşeyin hayilisi ama dua etmekten ziyada Allah'a nasıl dua etmek önemlidir
samimi ve içten bir kalp ile; ve kabul olacağına inanarak...
Katılıyorum
teşekkür ederim :)
Cevap
6Cevap
küçükken hep bir bilgisayarım olsun diye allaha dua ediyordum ve evet şu an bir bilgisayarım var, karşılık alıyorum ama hemen değil
Herşeyin bir zamanı var zaten
evet
Duanın makbuku olur ama ne zaman olacağı belli değil
Sen dua ettin mi hic
Karşılık aldın mi
Ne güzel
Rica ederim
Evet bu bir kere başıma geldi. Çok ufaktım. Bir dua ettim. Söylediğim sey bir sonra ki gün oldu. Çok şaşırdım açıkcası ama başıma geldi yani.
aldım çok şükür
Evet oldu
Ne oldu misal
Dualara inanmıyorum
Yorumu okumadan gelme benim oluyo da ben inanıyorum ve oldu herseyim demek ki ne yanlış yoldaşın çık su kafadan
Bana göre sen yanlış yoldasin bugüne kadar yaptığım duaların çoğu kabul oldu ama sen inanmiyosun o ayrı konu simdi buna şey dersin insanlar yanlizliktan kendini rahatlatir dua ederek o da zaten olucakti oldu benim duam ile degil de o öyle olucakti dersin
merhaba sizinle tanışmak isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?