Öğretmen oldum ama çok cahil kaldım nr yapacağım?

Arkadaşlar selam ben üniversiteye gittim ama önceden de cahildim. Hiç evden çıkmaz arkadaş edinmez. bi keresinde gençlerle toplanıp içki içtik ben sarhoş oldum ve ağlamaya başladım herkese rezil oldum diye. Neden böyle bilmiyorum. İnsanlar bazen öyle cümleler kuruyor ki anlamıyorum. Öğretmen olmama rağmen asla ciddiye alınmıyorum. Kimse beni sallamıyor çocuk olarak görüyor çünkü öyle davranıyorum. Dışarı çıksam saçma sapan şeyler peşindeyim. Bu durumlarda ne yapıcam. Asla bir yere ait hissetmiyorum kendimi

Öğretmen oldum ama çok cahil kaldım nr yapacağım?
Cevapla