Sizce bu teyzelere yobaz demek doğru olur mu?

Uçakta iki tane teyze vardı ve 18 yaşındaki erkek çocuk vardı. Çocuk tam oturmak isterken selamsız sabahsız "Biz kadın istiyoruz yanımıza" dediler. Bir de eşya koymuşlar çocuğun koltuğuna oturmasın diye. Ayıp bir şey. Çocuk gitti kabin memuruna sordu başka yere oturmak yasak mı diye. O zibidi de yasak değil dedi. Uçak Allah muhafaza düşse, kimlik tespiti daha kolay olur herkes kendi koltuğunda oturursa. Ayrıca teyzeler aşırı yobaz bence. Kendi sorsun kadınlara kim yanımda oturmak ister diye. Uyuz oldum

Sizce bu teyzelere yobaz demek doğru olur mu?
Cevapla