Ya da nasıl hitap etmeyi tercih edersiniz?
Reis, ağa, başkan, kanka , abi , abla ya da direkt isim gibi?
Ya da nasıl hitap etmeyi tercih edersiniz?
Reis, ağa, başkan, kanka , abi , abla ya da direkt isim gibi?
İsmiyle hitap etmek sence de mantıklı değil mi?
Daha mantıklı evet ama yinede tercih meselesi
Cevap
5Cevap
İsmiyle hitap ederim isim dışında bütün hitaplar bana itici geliyor.
Büyükse abi abla aynı yaş kanka çok samimi değilsek reis başkan
"siz"
Başkan veya reis diyorum
Ismi lie, büyükse abi abla
İsmi ile
@cenk_1903 cenkmiş 😀😀
İsimle
saygılı
Yaş farkına bağlı
aga hacı iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar