Yeni tanıştığınız birine nasıl hitap etmeyi seversiniz?

Ya da nasıl hitap etmeyi tercih edersiniz?

Reis, ağa, başkan, kanka , abi , abla ya da direkt isim gibi?

Yeni tanıştığınız birine nasıl hitap etmeyi seversiniz?
Cevapla