Aile & Toplum Teyze veya amca olmak benim de hakkım diyor musunuz? seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Oğlum yokken kardeslerm bana böyle isyan edioalardi😅 teyze olmak bizimde hakkımız ne zaman olcaz die sizde böyle yapio musunuz abinize veya ablaniza Teyze veya amca olmak benim de hakkım diyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayır ben daha kendim evlenemedim banane yiğenim olmasından :D 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl amca olamadım henüz:)dayı oldum arada kardeşime dokunduruyorum oda bana dediönce sen evlen bir abi de bakarız :) 0 7 Yorumla seyda028 +1 yıl Yaş doğruysa biraz zor Affedilmeyen +1 yıl neden? seyda028 +1 yıl Bu yasa kadr evlenmeyen insanlar genelde yalnzlig tercih ediyor daha hc evlenmiyor Affedilmeyen +1 yıl evlenmek isteyip uygun birisi bulamamak ta kader işte ne diyeceksin :) seyda028 +1 yıl Yapck bsi yk seyda028 +1 yıl Yalnızlığa devam o zaman Affedilmeyen +1 yıl aynen öyle :)
HeadSh0t Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bizimkilerin de biz ne zaman dede babaanne olacağız isyanı çok bu aralar 0 6 Yorumla seyda028 +1 yıl Ahahahah Yorumla HeadSh0t +1 yıl Öyle işte benim de başımda ki dert o 😄😄😄 Yorumla seyda028 +1 yıl Ne zaman evlwnirsem o zmn deseydn Yorumla HeadSh0t +1 yıl Zaten evlenmiyom diye evde her akşam sıkıntı var her akşam Yorumla seyda028 +1 yıl Ahahah Yorumla HeadSh0t +1 yıl Dertliyim sorma 😄😄😄 Yorumla
SevmekGuzel007 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Çocukları çok seviyorum ancak bu devirde çocuk yapmak ne kadar doğru bilmiyorum. 0 0 Yorumla
KırmızıBeber48 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Evet yakında yeğenim olacak hissediyorum 💕💕 onunla bol bol oynarım 1 0 Yorumla
Elendil77 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Yok be ne diyecem. Çocuk işi ciddi bir durum. Eşler hazır olmalı 0 0 Yorumla
ysecaan_0 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı. aman kalsın kimsenin bi şeyi olmak istemiyorum akraba açısından 0 0 Yorumla
kıvanç125 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Amca oldum ama hiç söylemedim sonuçta onlar bakıyorlar ben değil. 0 0 Yorumla
karsiyakaliali Takip Et Master Yaş: 61 +1 yıl Ben bakayım. Oğlum evlendi artık dede olmak istiyorum. 0 0 Yorumla
askamuptela06 Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Elbette diyorum daha da ötesi baba olmak hakkım diyorum. Bende bir insanım, bende bir erkeğim 😀😀😀 0 0 Yorumla
Gizliiiibirhesap Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl 3 ablam var 3 ü de evli değil zaten düşünmüyorlarda 0 0 Yorumla
kızılckkk Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl 7 yaşında hem hala hem teyze oldum doydukk 1 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı. Sadece Dayı olabildim 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Evet teyze yeğen ne guzel 0 0 Yorumla
anonimbirsey Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çocuk dünyanın en güzel şeyi 0 1 Yorumla anonimbirsey +1 yıl Çocukları çok sevin Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Amcayım 😬 0 0 Yorumla
Romantikadam10 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Evet 😅😂😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Hayır ben daha kendim evlenemedim banane yiğenim olmasından :D
amca olamadım henüz:)
dayı oldum arada kardeşime dokunduruyorum oda bana dedi
önce sen evlen bir abi de bakarız :)
Yaş doğruysa biraz zor
neden?
Bu yasa kadr evlenmeyen insanlar genelde yalnzlig tercih ediyor daha hc evlenmiyor
evlenmek isteyip uygun birisi bulamamak ta kader işte ne diyeceksin :)
Yapck bsi yk
Yalnızlığa devam o zaman
aynen öyle :)
Bizimkilerin de biz ne zaman dede babaanne olacağız isyanı çok bu aralar
Ahahahah
Öyle işte benim de başımda ki dert o 😄😄😄
Ne zaman evlwnirsem o zmn deseydn
Zaten evlenmiyom diye evde her akşam sıkıntı var her akşam
Ahahah
Dertliyim sorma 😄😄😄
Çocukları çok seviyorum ancak bu devirde çocuk yapmak ne kadar doğru bilmiyorum.
Evet yakında yeğenim olacak hissediyorum 💕💕 onunla bol bol oynarım
Yok be ne diyecem. Çocuk işi ciddi bir durum. Eşler hazır olmalı
aman kalsın kimsenin bi şeyi olmak istemiyorum akraba açısından
Amca oldum ama hiç söylemedim sonuçta onlar bakıyorlar ben değil.
Ben bakayım. Oğlum evlendi artık dede olmak istiyorum.
Elbette diyorum daha da ötesi baba olmak hakkım diyorum. Bende bir insanım, bende bir erkeğim 😀😀😀
3 ablam var 3 ü de evli değil zaten düşünmüyorlarda
7 yaşında hem hala hem teyze oldum doydukk
Ayy daha hazır değilim şekerim
Hem teyzeyim hem hala
Yok hiç öyle demedim.
Sadece Dayı olabildim
Evet teyze yeğen ne guzel
Çocuk dünyanın en güzel şeyi
Çocukları çok sevin
Tek çocuğum baby
Amcayım 😬
Kardeşim yok 🤦♀️
Amcacım zaten
Evet 😅😂😂
Senin oğlun mu var
Amca oldum