Annemin teyzesi vefat etti mesaj atmalı mıyım?

1 yıldır annemle görüşmüyoruz. evlenınce beni başından atıcak yer aradı ben babama taşındım. o sene boyunca da hiç aramadı beni bir kere ben aradım yine istemedi onunla durmamı daha sonra iki kere aradı açammadım bir de doğum günümü kutladı mesajla o kadar. dünde teyzesi vefat etmiş severdi teyzesini sizce mesaj atmalı mıyım başın sağolsun diye böyle bir anneye?

Annemin teyzesi vefat etti mesaj atmalı mıyım?
Cevapla