İslam'a göre yaşamak; hayatı zorlaştırır mı kolaylaştırır mı?

Hayat zaten 21. yy da yeterince zorken "Kadin" olarak çok farkli zorluklar çıkıyor dinde.

Örneğin; Kapalı biri karma spor salonuna gidemez, voleybol, basketbol vs oynayamaz. Dans edemez , şarkı söyleyemez, erkeklerle aynı is yerinde olması bile doğru değil pek çok âlime göre. Gülmek, cilveli konuşmak da haram, disil enerjini sıfıra indireceksin. Ama yapımıza da ters bir durum. Neler söylersiniz bunla ilgili özellikle Kadınlardan yorum bekliyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Gbcl
İslam'a göre yaşamak; hayatı zorlaştırır mı kolaylaştırır mı?
Cevapla