
Her zaman yanında olan her anlamda destek olan birisi var mı?

Her zaman yanında olan her anlamda destek olan birisi var mı?
Hayır şu an için yanımda destek olan ya da yanımda olan kimse yok. bu yüzden de kendi kendimin yanındayım kendime destek oluyorum daha çok. ama insan her zaman için yanında kendisine destek olan kendisini seven birisi olsun istiyor
ama her zaman bu kadar da şanslı olmuyor maalesef.
Destek alan değil destek olan kişiyim ben 👍
Sanırım istikrarlı yapım, inatçı kişiliğim ve sonuca ulaşmak için sabırla hareket etmem, sonuç ve başarı odaklı olmam bana bu avantajları hiç farkına varmadan sağlıyor.
Evet var.. En kıymetlilerim ailem her daim arkamdalar.. Bana bir şey olsa biliyorum ki ilk yanımda olacak olan da onlar.. Allah başımdan eksik etmesin.. İyiki varlar ve iyi ki benim ailem..
Ailem.. Evet çok tartışıyoruz.. Sürekli evde anlasamama durumları 😃
Ama arkamda duranlar da hep onlar..
Varlıklarına sonsuz minnet duyuyorum
Cevap
3Cevap
Var, 4 harfli bütün güzelliklerin birleşmiş hali anne.
Evet var..
ama işte bazen de insan kendini yanlızlaştırıyor.. yanımda kimseyi istemediğim kimseye tahammül edemediğim zamanlarım oluyor…
Bazen çatisiyoruz evet ama iyi ki annem var iyi ki💜
hayat koşulları buna izin vermez, o yüzden büyük beklentiler arasında değilim
Baktığımda sadece ben kendime desteğim.. kimsem Yok
Var. Başka ailem sonra edindiğim ailem ve dostlarım. Ne mutlu ki arkam kalabalık
Hayattaki keşke hakkımı bu konuda kullanıyorum.
Ailem bi de hiç tahmin etmediğim kişiler 😌
Ailem ve bir kaç arkadaşım var.
Var çok şükür 🙏🏼
Cevaba cokta emin değilim (
Canım ailem ve 23 yıllık can dostum var🙂
Bir çok kişi var
Benimde çok varda önemli olan yanındalar mı 🙄
Kanka en basit örnek amelıyat oldum hastane bahcesını doldurmuslar.
Bir çok firma yetkılısı doktorlarla konusup ne yapılması gerekıyorsa yapın , gerekırse cok daha iyi bir hastaneye sevk edin falan demişler.
Kendime geldim evde hiç yalnız kalmadım
Evt ama onu çok sevmiyorum🤣🤣🤣
Yokk😔
Evet cok sükür
Ailem var...
Evet.
Var annem babam.
Hayır yok
Rabbim
Evet var
Çok şükür varlar 🍀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?