Uyumak üzere olanlara iyi geceler.. 💫
Uykuu tutmuyoo nedensee..😑
Uyumak üzereyim...😴
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Uyumak üzere olanlara iyi geceler.. 💫
Selam gadası 🙃
Uyku denilince ilk akla gelen ben olmalıyım. Başımı yastığa koyar koymaz kendimi derin uykuda buluyorum. Arada konuşup yürümelerim olur. Ama o kadarı kadı kızında da olur.
Sende benim fıstığım 🥰
Ben genelde geç uyuyorum.
yani gece 2-3 olduğu zaman biraz uykum gelir ama yine de rahat uyuyamam bu yüzden de genelde az uyuyorum uyumakta zorlandığım için. bazen şarkı açarım bazen de kahve içerim
Cevap
19Cevap
Genelde son günlerde hep bahsettiğin saatlerde uyuyorum ama dün gece artık vücudum kaldıramadığı için birazcık daha erken uyudum.
Ben biliyorum sıkıntımı da, başka birinin daha bilmesi lazım
Şşş 😆😁
İstediniz bulduk, hanımefendi peşindeyim 🌺
Saatte bir yanlışlık olabilir mi yoksa yurt dışı mı
Şey ettiğiniz konuya bakın, sabaha şurada ne kaldı ki? Nasılsa sızıp kalacak naçiz bedenim ;)
Zorluk çekmiyoruz da uyumuyoruz da:))
Ofiste calisiyoruz guzel seyler dusunmeye calis
Ve artik uyumaya calis yorgun olduguna eminim birazda bitkin halsiz
4.53 hala ayaktayiz
Tskler madalya icin turk insani olarak bozdurmaya gidiyorum madalyayi😂
Yerseniz buyrun
Bende yemem zaten sen yanlis hatirliyorsun bence yazsana bana biriki merak ettigim sorum var
Bu aralar en geç 23.30 umarim böyle gider
Uyurum birazdan
Libidom uyutmuyor ki hiçbir gece
Yarın iş var grram uykum yok
Bu gece uyku tutmuyor..
Bizde malum gece dedin mi iş güç
Ablacım sen hangi yarım küredesin?
Benn
Mükemmelsin ya profilde dudaklarımız benziyor 😊
Saat 02 28
Uyuyamıyommmmm
Ben.
Uykum yok be
Cekmiuom
Ben maalesef
Uyku tutmadı.
Saat daha erken
Uyurum az sonra.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?