Esim ev islerinde bana hic yardimci degil nasıl üstesinden gelicem?

Esim hicbir ev isinde bana asla yardimci degil. H bekledigim bizim kadin gorevi diye adlandirdigimiz seyler degil yanlış anlaşılmasın tavan kuflenir halletmez musluk bozulur halletmez ışık bozulur halletmez... eviyle cok ilgisiz. Ailesi bize ne zaman gelse evin bir yerinde bisey goruyorlar haliyle. yapici degil yıkıcı demek en doğrusu. Bende onunla beraber çalışıyorum ustelik cok daha zor bir is yapiyorum. Evde otursam bende elimden geldigince yapicam ama yetisemiyorum. İki bucuk senedir yeni eve tasindik hala evimize bir vileda almadi. Soylemiyorsun diyor. Soyledigimde almiyor ben daha cok laf etsem is buyuyup kavgaya dönüyor annesinin evine gidiyor bende soylememeyi tercih ettim yerleri elimle siliyorum ama yoruluyorum birde bebekle cok zor oluyor. Çöpler dolup tassa kapıda çöpü eline tutusturmazsam atmaz. Yani yatagin uatu cop dolu olsa el yordamiyla iter yatmaya devam eder. Evime misafir cagirmak istemiyorum artik lavabo bozuk duvar küflü insan givi cay bardagim bile yok cay servis edecek. Bunlar beni yipratiyor. Konu açılınca yapacam tamam diyor asla yapmiyor. cok nadir mutfaga girer keske girmese istisnasiz tum tencere altlari yanık. Camasir makinasi bozuldu su akitiyor hic ses etmiyorum çünkü bosa dilimi yoracam. Kiz kardesi gelmis soyle o yapar diyor arkamdan annesine senin oglun adamda gelininde is yok diyor. Daha ne yapabilirim bilmiyorum. Daha nasil onu tesvik ederm bilmiorm. Gerçekten inceldigi yerden kopsun diyorum icimden ama bu boyle gitmez biliyorum. Arabasini yaptiriyor eve bi usta çağırıp muslugu hallettirmiyor. Napicam

Esim ev islerinde bana hic yardimci degil nasıl üstesinden gelicem?
Cevapla