Ciao 🍀🦇
Geçtiğimiz yıllarda yasak anayasaya uymadığı için kaldırılmıştı ancak artık tekrar gündemde.

Ciao 🍀🦇
Geçtiğimiz yıllarda yasak anayasaya uymadığı için kaldırılmıştı ancak artık tekrar gündemde.

Çok saçma bir konu. tabi ki de ben her önüne gelenin çocuk yapıp sonra da bunu aldırmasını doğru bulmuyorum. ama sonuç olarak bir aile ya da iki kişi neyse artık.. eğer bir çocuğa bakamayacaklarsa doğurup da sokağa salacaklarsa kürtaj olması daha mantıklıdır. çocuk onca acının yoksulluğun içinde bir de ailesiz kimsesiz büyüdüğü zaman neler olduğunu biliyoruz. bu yüzden de ben kürtaj karşıtı olanları saçma buluyorum. tabi ki insan akıllı olmalı korunmalı ya da bir karar verdiyse arkasında olmalıdır yani bu çocuk oyuncağı değil ki. çocuk yap sonra da istemiyorum de demek doğru değildir. ama isteyen de kürtaj olur kimse karışamaz kadının kendi özgür iradesi ile verdiği kendi kararıdır.
Güney Korede ola bilir kültürlü toplum olduğu için.. Ancak bizde olursa her gün en az bin kadın idam edilir. Bizdede tersi olmalı iki çocuktan fazlası için idam gelmeli.. Ortalıkta nüfus kağıdı olmayan dört kadından dünyaya gelmiş elbiseli hayvan dolu. Hırsızlik, yolsuzluk ve kanunsuzluk had safhada..
Cevap
3Cevap
her hamile kalındığında doğurulması gerektiğini savunmuyorum. Doğurup bakmayıp ilgilenmeyip sokağa salmak sadece kadın baksın kafasında olup çocuğu kadına itelemek ebevylik değildir. Maddi olarak çocuğa yetmek düzgün şartlarda eğitmek vermek inkan sunup her iki cinsin ilgilenmesi ebeveynliktir ki bazen oda yetmiyor. Ayrıca ilişji sırasında sürekli kadının korunmasını hap kullanmasını beklemekte bencillik. Erkeklerin çoğu , çocuğa kadın bakar eğitir kafasındalar ama kadını kuluçka makinası olarak görmekten hak söz sahibiymiş gibi konuşmaktan çekinmiyorlar. Ha yine kadına damızlık gözüyle bakıp doğursun yurda versin diyenler var keşke sizide aileniz yurda verseymiş. Belkii ordaki çocukları anlardınız.
Çok iyi yorum
🌷🌷🌷
Şu kürtaj karşıtlarının yüzde kaçı yetimhaneden çocuk sahiplendi acaba şu ana kadar?
Ortaya bir şey atıyorlar ve onun sonuçları konusunda bir halta yaramıyorlar, tek bildikleri insanların hayatını mahvetmek!
Çok harika yorum
Kürtaja ölüm cezası verirsen bir farkın kalmaz ki ikiside cana kıyıyor sonuçta
Yaşlı nüfusun fazla genç nüfusun az olduğu cikarimini yaptım, bu yüzden genç nüfusun artışı için kürtaj ı yasaklamaya çalışıyorlar...
Bence saçma yasal olmalı kürtaj
Yesil saçlı lezbos feminist kiz
kürtaj olmak isteyen olmalı bence kime ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?