Erken yasta evlenince insanlar birbirinden bikar mi. Ozellikle erkekler yillar sonra ben bunla ne diye evlendim diyor mu?

Oyle bir sey duydum. Bu dogru mu. Esler bir muddet sonra baskalarina mi bakiyor?

Erken yasta evlenince insanlar birbirinden bikar mi. Ozellikle erkekler yillar sonra ben bunla ne diye evlendim diyor mu?
Cevapla