
Teke tekte kendisine mi güvenemiyorda yanına birkac kişi alıyor veya bıçak, silah çekerek saldırıyorlar?

Teke tekte kendisine mi güvenemiyorda yanına birkac kişi alıyor veya bıçak, silah çekerek saldırıyorlar?
Şu rezalete adiliğe bak böyleleri çünkü insanlıktan nasibini alamamış Şeref yoksunlari oldukları için şiddet başlı başına hata zaten konuşmak varken şiddet ne sanki çözüm mü getiriyor şiddet daha büyük belalar getirir Allah akıl fikir versin böylelerine
Herşeyin kaba tarifiyle raconu vardır. Arkadaşlığın sevgililiğin ve tabi ki kavganında. İnsan nerde durmasını bilirse insandır. 3 kişi 1 kişiyi dövüyorsa! Bu dövmek değil ki zorbalıktır. Kendine güveniyorsan ve ahlaklı bir düşmansan ona göre davranırsın. Allah düşmanın bile karakterlisini versin.
( Okudun mu 😂😂bak uzun)
Tam sınırda durdu çünkü 48 kelime 😂😂 sonrası sıkıntı
🙏✨🎈
Welcome to türkiye emre😀
böyle
Hoop rica ederim jhkfjf
Pardon teşekkür ederim 😂😂
Cevap
3Cevap
Karaktersiz oldukları için neden olacak. burası tüykiye çünkü
Korkaklıkta cabasi
Şiddetin her türlüsüne karşıyım yalnız çok korkakça ve karaktersizce her işin bir raconu vardır😄
Daha fazla hile ve güç kattığı için ve kendi güçlerine güvenmediklerinden sebebi korku yani
Kavganın tadı öyle çıkıyor sanırım
Hani şu dayağı yiyip gelenler sen bide onları görseydin diyo ya orada kastedilen o 3 4 kisilik gruba sormak lazım tabi 😄
Çünkü korkaklar öyle savaşır djjd
Dövebilmek için 😅
Kendine öz güveni yok sanırım 😃
Zavallılar başka yapamazlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?