Aza yetinmesi, olmasa da olur denmesi fakir edebiyatı yapmak mıdır?

Aza yetinmesi, olmasa da olur denmesi fakir edebiyatı yapmak mıdır?

Kişinin az şeyle yetinmesi, bunada şükür olmasa da olur denimesi sizce fakir edebiyatı yapmak mıdır?

Aza yetinmesi, olmasa da olur denmesi fakir edebiyatı yapmak mıdır?
Cevapla