- Oruç tutacak mısınız?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sebebi yeni nesil değil. Rahat bırakın şu yeni nesli. Tek sebep artık bir anlamının kalmaması. İnsanların yaşadığı sefalet hiçbir şeye güzel gözle bakmalarını engelliyor.
Yeni nesil gayet iyi bence. Onlar her şeyi değiştirecek.
Eskiye özlem her geçen gün daha da artıyor demek ki neymiş eskiden teknoloji yokken her şey çok daha güzelmiş zaten oruç tutanlar artık azınlıkta kaldı gün geçtikçe bu dahada azalacak gibi
Cevap
19Cevap
yıllardır herkes bunu söylüyor nerde eski ramazanlar diye, iyide ramazandan ne beklentin var ne olmasını bekliyorsunuzda bulamıyorsunuz.
Her zaman eskiye ozanın tamam mi bugünü bugünde asla yaşamayın 30 40 sene sonra da bugünleri ozlersiniz
Yeni nesilin alakası yok, eski nesil kendini kaybetmiş ondan tatsız oluyor Ramazanlar
Bunlar yeni nesli değil teknolojiyi beğenmiyor aslında.
Eskiler vefat edince eski ramazanların da tadı tuzu kalmadı
Eskiden öyle miydi? Herkes birbirine gider ederdi. Şimdi oda kalmadı.. :)
Bunun sebebi yeni nesil değil bunun sebebi zamanın akıyor olması
Oruç tutacağım inşaallah. Bence eskiyle yeniyi karıştırarak bir şeyler ortaya koyulabilir.
Çünkü siyasal islamcı, hırsız, yobaz ve sapık kafirler insanları dinden soğuttu
@umutsuz77
teşekkür
sadece nesil değil.
eskiye olan şeyler yitip gidiyor birer birer.
Ekonomik krizle beraber sınıf yani tabaka farklılıkları oluştu , herkes parasına göre muamele görmeye başladı bundan dolayı hiç bişey eskisi gibi değil
Hayır sürekli yeni teknoloji geldiği için insanlar eskisi gibi konuşmak vs için buluşması gerekmiyor ramazanın olayı zaten insanların konuşması ve buluşması yani oruç tutmak sadece işin dini kısmı
Hayır sorun bu nesli yetiştirende... çocuğa telefonla oynama diyen bunu derken bile gözü telefonda
çoçukkende ramazanları sevmezdim şimdi de sevmiyorum dini şeyler ibadet etmek benim için bir anlamı yok
Kultur degisiyor, bazi seyler eskide kalmak zorunda.
Hiç Bi zaman tutmadım ama bu sene tutacam inş
Bu sene denen tutacaksın?
Bundan sonraki seneler tutacam işte
Neyin eski tadı kaldı ki
Tutarım teyze oruç iyidir
Ramazanlar hiç bir zaman güzel değildi 😒
Eski nesil çok bozuk
Nasip olursa evet
adı üstünde eski olması
eski insanlar kalmadı ki
Hayır tutmayacağım
evettttt
Teknoloji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?