İs yerinde bir kadın yeni taşındığım evi eleştiriyor. İnsanlar anlamak neden bu kadar zor?

Yeni bir siteye taşındım. Daha doğrusu inşaat başlangıcında daireyi almıştım yeni bitti ve teslim edildi. İş yerinde bir bayan ikidir laf açılınca eleştiri yapıyor. Yok firma sahibini tanıyormuş aile dostları varmış bunlara çok uygun fiyata vermiş ama bunlar daireyi beğenmemiş siteyi ergonomik bulmamış çevre düzenlemesi kötüymüş vs vs bunu diyen kişi 30 senelik 120 m2 3+1 apartman dairesinde oturuyor. Eleştirdiği site ise sıfır 4+1 net 165 m2 çevre düzenlemesi güvenlik ve sosyal olanaklara sahip bir site. Ben asla kimseye hava atan ya da küçük gören biri değilim sitenin sahibi de ben değilim istediği kadar kötülesin ama anlamıyorum. Daha iyisini alabiliyorsan veya daha iyisinden oturuyorsan çık göğsünü gere gere eleştir ama öyle değilse buradaki amaç nedir. Neden bunu yaparsın.

İs yerinde bir kadın yeni taşındığım evi eleştiriyor. İnsanlar anlamak neden bu kadar zor?
Cevapla