Sadece sevgime karşılık alamadım o değerli biri olarak görüyor bense aşıktim kendisine konusmamamiz benim açımdan daha iyi şu an ama sorun şu aynı işyerinde olmak
Maalesef öyle en azından 1 şans verilmeli diye düşünüyorum şiirler notlar hediyeler kendisini değerli hissettirmek de dahil bunu hak ediyordum uzak durmak zor olsa da
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Maalesef o malda beni bekliyor bende o malı bekliyorum yazsın diye elde var 2 mal
İş arkadaşları ile servis nerde muhabbeti dönüyor. Onun dışında manita da güzellik uykusunda herhalde uyanamadı bir türlü
Bu servis olayi biraz dert oluyor sabahları.. geç kalirsa da yetişmek icin hizli sürüyor soför.. böyle bir durum yaşarsanız uyarin lütfen
Sende bir iş yapsana. Senin uyuyor olman nedense benim zoruma gitti 😃
az kaldi 😀
ne hasetsin he😀
Tam uyunulacak mevsim ha. Hava serin yatak sıcak iş güç yok. Gel keyfim gel
😀evet
Sabah sabah sana edeceğim tek laf gözüne damla uyku girmesin akşama kadar😂😂
teeemam
Uyumadın demi
Bayanlar uyku nedir bilmiyor ki uyuyup uyanıp yazıyorlar ne takıntılısınız öyle
takinti makinti yok
Hmmm öyle olsun bakalım
Ben neden iş başı yaptım ya
İnsanlar daha yeni hazırlanıyor. Kaçta işe başlıyorsunuz :/
az kaldı ben de sabah sabah uyanip ise gidecegim
He daha uyanmadın yani ahshshs
🤣🤣
Hayır şu an yazıştığım kimse yok ama muhabbet severim isteyen olursa konuşurum
Şimdi arkadaş aradı abi yeni uyandım 10 dk geç alırmısın dedi. Yine trafik çilesi yaşayacağız
Ben de işe gidecem ama şu anda yatakta dönüp duruyorum, daha vaktim var
Dön dur boş ver
Yatak keyfi mi yapayım diyorsun 😀
vay valla bindaha mi gelicen dunyaya
Ben normalde yatak keyfini severim de hafta içi iş olunca yapılmıyor
O zaman sana bir günaydın olsun.. :D
Öyle biri yok çok şükür 😊
O ne demek küçük hanım 😄
Vardı yazistigim ama yazmıyorum
neden küstün mü
Sadece sevgime karşılık alamadım o değerli biri olarak görüyor bense aşıktim kendisine konusmamamiz benim açımdan daha iyi şu an ama sorun şu aynı işyerinde olmak
cok sinir bozucu bir durum
Maalesef öyle en azından 1 şans verilmeli diye düşünüyorum şiirler notlar hediyeler kendisini değerli hissettirmek de dahil bunu hak ediyordum uzak durmak zor olsa da
başkasıile görüşmeye bsşla bence o da bunu görsun
Başkası ile sen bu durumda olsan görüşürmüydün
valla sevsen de bunu yapmak gerekiyor o zaman sana yüruyecek
Şimdi yurumeyip sonradan yürümesinde ki sebep ne oluyor
seni cepte göruyor o sebeple
Sadece ondan vazgeçmeyeceğimi unutamayacagimi düşünüyor
şok etkisi yaşatman lazim eğer seviyorsan
Mesela
serviste , molada veya onun gorebilecegi her yerde telefon ile konusup gül ve mesajlas
Deneyeceğim teşekkür ederim
Kuzenimle zaten 7/24 yazışıyoruz
Sende bul birini
Bulcam az kaldi😀
Bul bul deli gibi mesaj yazsın sana 😂😂
yedımı o karga bokunu
Yok oyle biri
Gunaydinnn
Hayır