Bu saatten sonra vardiyamı kapatacak kadar çalışmaya karar verdim, doğru mu yapıyorum?

Eskiden bir ton diğer vardiyadaki arkadaş rahat etsin diye hazırlık yapardım (ki bu benim görev tankmımda yok) onlar yapmadığı halde şimdi ufak bir eksik için beni şikayet etmişler madem öyle bu saatten sonra anca kendi vardiyamı döndürürüm

Bu saatten sonra vardiyamı kapatacak kadar çalışmaya karar verdim, doğru mu yapıyorum?
Cevapla