Genel olarak insanlara karşı bir öfkem var
Bu kadar cahil , bu kadar yoldan çıkmaları
özellikle çocuklara zarar vermeleri
Ve bütün kötülüklerin erkeklerden gelmesi beni erkeklere karşı aşırı bir iğrenme hissi veriyor
Öfkeliyim hem de çok
Bu kadar cahil , bu kadar yoldan çıkmaları
özellikle çocuklara zarar vermeleri
Ve bütün kötülüklerin erkeklerden gelmesi beni erkeklere karşı aşırı bir iğrenme hissi veriyor
Öfkeliyim hem de çok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet benim de oldu
Kesinlikle arkadaş olmak istediğim insan tipisin, insanlığa karşı o kadar tahammülsüzüm ki artık bir karavan alıp s. olup gitmek istiyorum
Hiç birine iyilik yaptın mı?
Düzenli kan bağışı ve etrafındaki insanlara maddi manevi desteğim sayılır mı? Bir de birçok insana psikolojik destek oldum falan
Yaptığın iyiliğe karşı sana minnatar olmalarini mi istedin?
Asla. O zaman iyilik sayılmaz borç olur o.
Ayn Yok olsan ne fark edicek
Bence daha fazla para kazanip daha çok insana yardimda bulunabilirsin ayrıca diğer insanların kötü olması seninle ilgili bir problem değil ki onların sorunu çoğunun psikolojisi bozuk zaten kendine odaklanip kendini iyleştir
Tahmin ettiğim insan çıkmadın, üzdü
Neyi tahmin etmiştin
Kendinden nefret etmeye başlamissin kendin gibi biri bulduğunu sandiğinda da vijdanini mi rahatlaticaktin anlamadim
Hayatımda gördüğüm en kötü psikolojik test bitti hatta psikolojik tespit bile denemez g. tten sallama. Üzücü, hayatında bol şans
saol sana da
Gerçek olmasaydı gizlenmezdin bence terapiye git
Hâkikatte iyilik , sana borcunu ödeyemeyecek durumdaki birisine yapıcağın yardım olur.
İnsanlardan tiksiniyorum.
Neden nefret duyuyorsun sayın ırkımın adını taşıyan üye
Dünya genelinde bir oran
Derken?
Öyle sen bir çocuğa tecavüz taciz eden bir kadin haberi gönder 10 tane bana seni hakli bulucan
bulucam
Daha geçen hafta vardı
16 yaşında 2 öğrencisine cinsel istismarda bulunan bir öğretmen
Cinsiyetçilik yapmak ayrı insanı sevmemek ayrı
https://youtu.be/qp0I80lSOok
Siz laftan anlamiyormusunuz insanlarin geneli kötü ama erkekler kadinlara oranla suç orani %96 yani neredeyse çoğu erkeklerden dolayi oluyor
biz burada kadin erkek tartişmasi yapiyoruz sen erkekleri savunuyorsunuz
10 taneden fazlasını bulursun , insanın suçlanmayacağı bir konu mu var?
Halk içinde zina var , AIDS yani HIV virüsü zaten maymundan oluşmuş bir hastalık , 2 yaşında çocuğa tecavüz edip öldüren var , 18 yaşında bir erkeğe tecavüz dahi ediliyor.
Bunların tek mesûlû erkekler mi sence
Sen erkeklere laf atıyorsun sadece
İnsanlardan nefret ederim ama haksızlığa da göz yummam.
Bu olayları erkek olarak nitelendiren sensin , benim için insan cinsiyetsiz , içgüdüsüne bağlanmış , yaşadığı dönemin en vasıfsız , cahil , hayvandan bile daha aşağılık konumuna gelmiş bir yaşam türü.
İnsan insandır , kötüdür , doğasına bağlıdır , vahşidir , saygısızdır , düşüncesizdir.
İnsanlardan bu yüzden nefret ederim.
Erkek neslini nasildangommus
Doğru yazmayı öğren önce kitap oku
teşekkür ederim erkek dusmani
Söylediklerim yalan mı peki
Baştan sona mantıksız kötülük insan olgusunun bı kavramı bütün kötülükler nasıl sadece bı cinse maal edilebilir açık bı cinsiyetçilik seninki yani mantıktan uzak bı varsayim
Savaş başlatan kadın hükümdar var mı
Varsa en fazla kaç tane var
Cocuklara tecavüz eden bir kadın söğle
Kocasini içip sarhoş olup tecavüz edip sonra öldüren bir kadın söğle
Savaşı sadece hükümdarlar çıkarmaz savaş çıkaran kadına örneklerde vardır illaki
Hicmi kocasını öldüren bı kadın görmedin dünyada yasamiyomusun sen bı hayvana tecavüz eden akşam kadında yoksada farklı ilişkiler geliştiren kadın sayısı diğeri kadar fazladır sen nasıl bı rüyada yasiyosun öyle hicmi çevrene bakmiyosun
Örnek ver işte demek ki yaşamiyor muşum
Delil sun dedim sana
Neyin delilini soruyosun yeterli veri elinde zaten aç kaynakları bak ne yapıyım sana verimi topliyayim
Ceza infaz kurumlarının 31 Aralık 2020 tarihindeki nüfusunun %84,3'ünü hükümlüler ve %15,7'sini tutuklular oluşturdu. Bu kişilerin %96,0'ını erkekler, %4,0'ını ise kadınlar oluşturdu.
yüzde dörtlük bir kismi kadin cahil
Çoğu da nefsi müdafadan içerde
Peki neden kadın tutukmevleri var o zaman madem melekmis kadınlar gereksiz bı hizmet için kaynak ayirmasinlar
Ya sakasin ya da cidden korsun bu söylediklerine inanıyorsan o başka bı boyut tabiki bu dünyaya gelen her canlı iyilik kötülük potansiyeliyle gelir kadınlar bundan arı olabilirmi bı düşün bakalım
Erkeğe şiddet numarası var mı dünyada
Bütün numaralar kadinlara bir sürü kanit var veri var hala neyin derdindesin
Erkekler kadinlara oranla her zaman daha zalim ve pistir kadin lezbiyenler bile kadinlara tecavüz etmiyor ama erkekler birbirlerine bile tecavüzde bulunuyorlar
Bı kadının erkeğe şiddet uygulaması teknik olarak pek mümkün değildir verdiğin örnek mi şimdi kaldiki erkeğe şiddet uygulayan kadın yok degikdir sen başka bı dünyada yasiyosun anlaşılan
Bı lezbiyen nasıl tecavüz edecek bı anlatsana
Hala ayni şeyleri söğleyip duruyorsun
Edebilir bunun bir çok yöntemi var sapik gibi bunu mu anlatayim şimdi
Bir insana zorla dokunursan bu taciz tecavüze girer anladin mi
Hatalı bı mantıkla saçma varsayimlarda bulunduğunu fark etmiuorsun bile
Neyse sıkıcı olmaya başladı belki soyliyecek mantıklı iki söz söylersin diyorum ama oda yok
Bilimsel bir veri sundum sana ama ona rağmen kendi dedigine inaniyorsun
Asil ben senden mantikli şeyler demeni bekledim ama yok
Bilimsel veri dediğin aslında seni değil beni haklı çıkaran bı veriydi ama onu bile goremiyosun
Amca cahilsin cahil
orani bile anlamiyorsun
bilmiyorsun okuduğunu anlamıyorsun
Erkekler %96 suç işliyor kadınlar ise %4 yani
100 suçlu kişi var diyelim bunlardan sadece en fazla 3 tane kadin cinayet işlerken Diğer kismi hepsi erkek 97 tane suçlu erkek var demek bu
Bu yüzdelik orana biz veri diyoruz Veri
Yani Bir araştirma yapmışlar bu da bilimsel oluyor çünkü ortada bir analiz (veri ) var ve bu sonuç cıkmış
Senin savundugun tez ne daha ondan haberin bile yok sonuçta kadınlar suç isliyomus degilmi bir kadın bile suç işlese senin temel. mantik zaten çöküyor ama anlamak için kapasite lazım oda sende yok ufaklık
Amca senin anlaman kıt mı ben sabahtan beri erkeklerin daha. çok suç işlediğini savunuyorum bu da kanıtı
Anlaman kıt mı senin git kitap oku allahşkina ya
Hala kendini nasıl zeki sanıyor ya rezil oluyorsun rezil
Sorduğun soru yukarda savunduklarin daha silinmedi önünde hala cahil cesaretiyle bunyardirma isteğin nedir rezillik senin yaptığın ama zevkli cirpinisininizlemesi
Neyse yaşlı başlı adamsın bu saatden sonra senden olmaz iyi geceler laf anlamiyorsun
Sapık mısın nesin ya
Çok sapıgim hemen şikayet et benide atsınlar içeriye
Yazık yazma rahatsiz etme beni sapık gece gece anladiğin halde anlamamiş numarasi yapip benle uğraştiğina göre ya baya sapiksin ya da zir cahil kitsin engel
Erkeklerin %96 sı hapisteyken hâla suçlar nasıl işleniyor o vakit?
Bahis kısmı nufsün çok azını kapsar.
Ülkede 80 milyon insan var.
Ve bunların 2 milyon 200 bin kadarı erkek.
Geri kalan yaşlı ve çocuklarıda silersek.
40 milyon küsür bi genç -orta nufüs var.
Bununda yarısı kız.
Yani 20 milyon erkek 81 il içerisinde dağılmış durumda.
Teorik olarak şehrinde suç işleyen max 2000 erkek vardır.
Şimdi biz bir şehirdeki 2000 kişi için mi suçluyuz?
2 milyon 200bin kadarı erkek asker*
Oldu
Oldu tabi