
hayatta olduğum için yaşıyorum mutsuzum
her ne olursa olsun yaşamak için hayattayım mutluyum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yaşam üçe ayrılır;
İyi yaşam
Acı Yaşam
İyi yaşam Şeyma Subaşının yaşadığı hayat
Acı ve işkengeli yaşam ise savaşta işgence gören insanlar , Afrikada açlıktan ölen insanlar, Tacize uğrayan insanlar çocuklar
Acıyı yaşatan Yaşam : Bunlar başkalarına acı vermek için dünyaya getirilen canavarlar , Devlet adamları , Zenginler , Gaspçı uyuşturucu satiçisi , katiller
Sizce Yaşamak Güzel bir şey mi?
Dünyanın iyi tarafini görenler var peki kötü tarafini ne kadar görüyorsunuz Sorun sadece deprem değil Sebepsiz yere birbirine acı. veren insanlar zavallilar
"İnsan bir yolcudur, sabavetten gençliğe, gençlikten ihtiyarlığa, ihtiyarlıktar kabre, kabirden haşre, haşirden ebede kadar yolculuğu devam eder. Her iki hayatın levazımatı, Malikül Mülk tarafından verilmiştir"
Yaşamak, yolcu olduğunu, nereden gelip nereye gideceğini unutmadan, elindeki bu günü iyi değerlendirmektir bana göre. %100 değerlendiremesekte sebat ederek yoldan çıkmamaya özen göstermektir.
bir erkek ve bir dişi sevişiyor ben oluyorum. niye? çünkü yapıları gereği seviştiler ve yapıları gereği ben oluştum. şimdi ben de yapım gereği hayatta kalmak istiyorum. niye? çünkü canlıyım
eee ne demek bu? hayat bulaşıcı bir hastalık gibidir demek
40 yıl düşünsem, "hayat bulaşici bir hastalik gibidir"diye düşünmezdim.
@Kara_biberim404 hahan günday'ın kinyas ve kayra adlı kitabında geçiyor bu cümle
Yaşam;
1. Yemekten,
2. İçmekten,
3. Sıçmaktan,
4. Si*kmekten,
5. Uyumaktan,
6. Giyinmekten,
7. Gezmekten,
8. Sevmekten,
9. Zevk almaktan mutluyum.
Cevap
18Cevap
Hayal kurmak sadece
Arzu ettiğiniz hayatı tezahür ettirmek cesaret, azim ve kendi yeteneklerinize karşı amansız bir inanç gerektirir.
Korkunun sizi hayallerinizin peşinden gitmekten alıkoymasına izin vermeyin.
Her gün küçük adımlar atın ve sürece güvenin.
Çok çalışarak, hak ettiğiniz hayatı yaratabilirsiniz.
Gelecek kaygısı olan bana terapide sorulan ilk soru
Yaşam ile ölüm arasında olan bir anlamım varmış. Ona sahip olduğum için çok mutluyum. Yaşamak bu benim için.
Hayatta biraz daha tecrübe kazanmak yeni şeyler öğrenmek. Biraz da olsa evren hakkında bilgimi arttırmak.
Her ne olursa olsun yaşamak için hayattayım, mutluyum.
Mutlu degilim ama yasamak istiyorum, yaşamak istediğim için hayattayım.
Ne ifadw ediyor... henüz ben de bilmiyorum. 😄
Böyle bir soru yazdığına göre asıl bu soru senin için ne ifade ediyor?
Peki yapamadıkların için ne yapıyorsun?
bazılarını deniyorum sonra sıkılıp yarıda bırakıyorum istediğim gibi gitmiyor. genellikle daha iyi bir hayat yaşamaya çalışıyorum herkes gibi ama buda maddiyata dayanıyor. yurt dışıyla burayı kıyasladığımda resmen yaşamıyoruz aileden gelen bir varlıkda yok. çalışarakda bazı şeyleri elde etmek imkansız. öyle yaşayıp gidiyorum
İlk önce şunu belirteyim senin ki heves istemek değil bir şeyi gerçekten istiyorsan çok çalışman gerekir sahip olana kadar çalışmak gerekir evet yorulursun ama başarırsın başaramazsan da çabaladım dersin çünkü herkes çabalamaz istediklerine sahip olanlara bak çalıştılar ama sen bir heves istiyorsun çabalamıyorsun evet diş ülkeye baktığımız da refah seviyesi yüksek bundan sonra ki olacak seçimde karar senin irade senin aslında bu uzun bir konu konuşulacak çok şey var ama uzun yazmak da karsında ki insanı sıkar
Ben teşekkür ederim. Güneş bile her gün yeniden doğuyor ve zaman geçiyor zaman kaybetme zaman kazan
Geldiysek bu dünyaya gideceğiz ölüme acısı tatlisi ile
Hergünüm mücadele ile geçiyor tek başımayım çok yoruldum artık
Gram zevk almıyorum
Okadar cok haykirasim varki boyle hayatin taaaa...
Hiç bişey, öleceğimi bilsem de umrumda olmazdı.
Yaşıyoz işte standart.
Hayatta olduğum için mutluyum.
Spor yaparak mutluyum
Koca bir hiclik
Acılarla mücadele etmek demek benim için
İyi kötü idare edip gidiyoruz işte
Şu sıralar hiçbir şey ifade etmiyor.
Çok mutluyum yaşamak güzel hayat güzel
Dalga mayetinde yazmıştım
Hı hımm
Bitsede gitsek
Durmadan öğrenmek...
Hiç bir şey
Çok şey ifade ediyor
cogunluktanım
Zevk almak
A diyom yav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?