Boşanmış insanlar toplumda neden "defolu" olarak görünüyor?

24 yaşındayım. Hiç evlenmedim.

Çevremdeki herkes boşanmış insanlara "boşanmışsa hmmm" deyip yüz ekşitiyor. Bunun sebebi nedir? Hepimizin başına gelmesi muhtemel bir insani olay değil mi boşanmak? Ağır psikolojik rahatsızlıklar, ekonomik durum, aldatılmak vs bunlar olabilir ve karşı taraf doğal olarak ayrılmak isteyecektir. Kimse boşanmak için de evlenmez ayrıca. Bilmediğim başka bir sebep mi var boşanmış insanların tercih edilmemesinde?

Boşanmış insanlar toplumda neden "defolu" olarak görünüyor?
Cevapla