Sınıfta bir kız numaramı alıp abisine vermiş bende kızı ve abisini dövdüm bundan bir şey çıkarmı polise falan şikayet etse?

Kızla arkadaş olacaktık bende numaramı verdim gidip abisine vermiş abiside gel buluşalım dedi bende evde kız kardeşin olsun dedim onların evine gidince o ve kız kardeşini dövdüm? iyi yapmışmıyım :) pls linçlemeyin Polise şikayet ederler mi ben sadece onların dudaklarını morarttım ve burunlarını kanattım. Bana artık bulaşmuyorlar polise söylerlermi?

Güncellemeler
+1 yıl
Kız benden özür diledi 🙃
Sınıfta bir kız numaramı alıp abisine vermiş bende kızı ve abisini dövdüm bundan bir şey çıkarmı polise falan şikayet etse?
Cevapla