Konyalı oldugum halde en çağdaş kültürlü insanlar bizim sehrimizde lgbtye onyargili asla degil bizim sehrimiz cunku bizim sehrimizdede lgbt bireyleri cok fazla yaşıyor mukremin ve meriçde Konyalı diye biliyorum ayrica konyada Selçuk üniversitesi gibi turkiyenin en onemli unibersiteleri var iki tane canım kopek oldurdu diye tum konya kötü degilki iki tane yobaz sort giyen kiza kizdi diye konya kotu degil her sehirde yobaz da var cagdas da var tum konyayi karalamak aptallik hatta konyada cogunluk ilericidir akpli olanlarin cogu bile degisti akpartiye konyadan beklediği oy bile gelmeyecek yani gercekten her sehirde ilericide var gericide simdi bitane pisligin yaptığı hata yuzunden hepimiz mi yobaziz onyargilar cok igrenc gerci ben kendi sehrimdeki yobazlari elestiriyorum keske herkes kendi sehrimdeki yobazlara baksa ondan sonra konussa konya heryerden daha acik goruslu sort giyip rahatca en cok konyada dolasirsin keşke örümcek beyniniz insanlarin kişisel oldugunu herkesin kendi fikirleri olduğunu anlayabilse olaya şehir diye bakmak yerine insan diye bakabilse her yerde butun sehirlerde yobazlar var şu kaliplaşmış beyninizi bir yok edebilsek keske kizlar emin olun baska sehirlerde daha cok tepki aliyodur ben konyada ben de dahil hickimsenjn hicbi kiza aptallik yapan bir yobazi gormedim dusunceleriniz dehisik konya karma sehir her sehirden ogrenciler geliyor ve yobazlik kisiseldir en cagdas turkiyenin en cagdas sehri konyadir ben konyali olduğum icin gurur duyuyorum homofobiklik yapmaz konya cunku en cok lgbt bireyi bizim sehrimizde iki tane canım homofobik yuzunden konya kotu olamaz o iki tane canım homofobik olabilir tum dunya ulkelerinde gericiler yobazlar var sadece turkiye degil o yüzden şehirler yobaz degil hepsi kara parcasi toprak parcasi icinde yasayan ve homofobiklik veya yobazlik yapan kisiler suclu herkesi karalamak yanlis gel abi mini eteginle en rahat dolasacagin sehir konya karismazlar on yargilariniz igrenc otesi konya turkiyenin en çagdaş 1. sehiridir unutmayin bunu ve bizden cogu kisi bu secimde akpartiye oy vermeyecek bende dahil onyargi yapmayin bize karsi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
boş ver sen insanların dediklerini gadası
aynen ya bos bos gericilik yapiyolar
Oldum olası Konyalılardan haz etmem niye bilmiyorum ama hayatıma giren her Konyalı gerçekten kendini çok üstün sanıyor ve aşırı yobaz.
iste insanlari ayiriyosunuz insan insandir ve herkes yobaz degil emin ol konyalilarda sana bayilmiyodur emin ol gayet cagdas insanlar var onyargili iki tane insan icin tum konyayi yargiliyor o zaman kayseriyi bursayi karamani ankarayi heryeri ayiralim heryerde yobaz var konyada emin ol daha az yobaz var
Bayılmasınlar işime gelir.
valla senin gibi gericiyden uzak durmakda bizim isimize gelir yobaz kardes
Teşekkür ederim.
LGBT çağdaşlık mi 😡😡😡 bu kadar ezik olmayın ya 😡
cagdaslik tabiki lgbtye karsi insan yok konyada onyargilisiniz konyada binlerce lgbt bireyi yaşıyor
LGBT açılımı nedir önce bunu öğren sen ne okuyorsun çağdaşlık dan kasıt LGBT mi
cagdasiz lgbt yi destekliyoruz konyalilar olarak sizin gibi insanlari ayirmiyoruz cinsiyetine gore
Bu kadar cahilsin işte sen ne okuyorsun?
Konya ile çağdaş kelimelerini gördükten sonra okumadım.
onyarginda bogulman dilegimle Atatürkçüyum cok fazla geri kafalısın insanlar heryerde insandir kisiseldir hata cogunlugu kapsayamaz
Siz %1 falansınız.
egitim ogretim görmedigin belli herkesi ayni saniyosun burdada hdpli chpli bir sürü insan var burdada cok cagdas insanlar var hersehirden insan yasiyor sen sakın konyaya gelme gericisin ssni almiyoruz iceri
Trabzonluyum ben de ve benim yaşadığım yer de vericiydi.
Gerici*
sen gercekten orumceksin sen kendinde Şu an kendi beyninin yanlis oldugunun farkindasin he yuzde 1 cagdas kisim var konyada buna ben kahkaha atarim yuzde 80 cagdas insan var konyada oturup insan gibi konusurlar seninle merak etme senin gibi onyargili degiller gel raki ic konyada kim sana karisti gel mini etek giy gez kim karisti konyada
ben mini etekle geziyorum bir tane adam cikipda bakip kötü soz soyleyip asilmiyor akilli ol yani
Ben oruç vakti korka korka saklana saklana su içtim ne anlatıyorsun.
sen once trabzona bak recep tayyibin kalesi hahaha
konyada en azindan recep tayyip konyali degil çok şükür
Trabzon %60. Konya %70.
sen gel yemek ye oruc tutarlarken emin ol sana bisey demesler sen kendi kendine kafanda kuruyosun kim yemek yedide yeme dediler konya disinda tum sehirler yobazsiniz
Neden kabul edemiyorsun anlamıyorum Trabzon'da da karışan yok ama kafa yapısı belli yani.
trabzon gerici kabul edilebilir konya cok büyük sehir sende bunu anla butun sehirlerden insanlar var sabaha kadar anlatsam bos
tayyibin kalesi trabzon en azindan tayyip konyada dogmadi
Erdoğan Rizeli.
karadenizlileri hic sevmem o yuzden konyaya gerici diyecek en son bolge karadeniz bolgesi
Nüfusta Artvin'e kayıtlıyım.
Acayip uyuz insanlar sürekli laf sokuyorlar etraflarında kim varsa ve yobazlar evet
turkiyenin heryerimde yobaz var hala genelleme yapiyosun cok yazik ankaradada kopek oldurduler dunyanin heryerinde laf sokan yasli insanlar var herkesi ayni sayman geri kafalilik
mukreminle meric de konyali onlarda sana uyuz oluyolarmis
sanki İzmir'de Ankara'da baska sehirlerde insanlar birbirlerini elestirmiyolar misal bende konyaliyim ama hiristiyanım dindar degilim acigada kapaliyada saygim var İzmir'de git bak kapali insan dolu insanlar onemli sehirler yobaz olamas iki tane yobaz varsa elestirirsin ama benide katarak konusamasin konyayi genelleyemessin
Yazını okumadım bile. Konya yobazlığın başkentidir net
sen kendin yobazsin insanlari genelleme cok gericisin Şu an kendi yobazligina bak dusmanlik ve siddet sende var
Belli. Öyle bi şiddet ve düşmanlıkla gelmişsin ki konya hariç yobaz demeye
konya haric tum sehirler yobaz çünkü gercekler bunlar baksana hepinizden cagdasiz konyayi elestirmenize ragmen susuyoruz ayrica bizim sehrimizde de erdogani sevmeyen binlerce insan var konya benim hayatimin baskenti sevmeyen gelmesin işin dusmesin gelme ozaman
belli. Türkiyenin en ahlaksız olayları en berbat en rezil olayları sizde. Konyaya işim düşse de gelmem ne gelcem konya nedir ya. İstanbul'da yaşıyorum mutluyum Allah düşürmesin yobazistana
allah diyo gerici seni ben allaha inanmiyorum konyada yasiyorum konyada yasayan istanbullulari geri size yollayalim isterseniz cahiller sizi okumus cahiller valla tecavuz taciz en cok İstanbul'da yobazistan diyeceksek orayi gosterelim hemen
turkiyenin en igrenc olaylari bütün sehirlerde yasaniyor cahillerle muhattabi kestik biz seviyenize dusmeyiz
Afkurma :D belli ki dişlerinin arası tükürük dolu. Otur yobazistanda ve yobazlığına devam et. Bi sevgilinden öbürüne giderken yobazlık yap
senin gibi cahillerle tartismyorum bay bay canim
deprem olursa trabzondan recep tayyibide alir gelirsin
o kdaar kişiyle savaşıyorsun kabul et bak normal yorum yapan yok herkes biliyor ne olduğunu :D
senin sehrinde erdogan dogmus daha ne demek lazim sana konyaya yobaz diyecek en sehirsin trabzon hahaha
ben trabzonlu değilim ki niye afkuruyorsun ahaha :D trabzonu niye çıkardın popiş deliğinden. Gerçi yobazlığın ilk hareketi budur. Olmayan şeyleri çıkarıp galeyana getirmek. Ne kadar yobaz olduğunu tekrar gösterdin teşekkürler bana bu zevki yaşattığın için :D
Aman bende konyaliyim iki üç Konyalı Kürt çıktı diye bizi Kürt sananlar oluyor.
aynen ya iki uc tane gei kafali cikti diye tum konyalilari ayni saniyolar raki icenler konyada en cok * insan konyada dindar kesim azinlikta artik konyada diger butun sehirlerden daha cagdas ama iste onyargi
Ben konyay on yargim yok gayettr severim sadece insanları azcik yobaz yobaz dediğim inatçı dediğim dedik ki genelde her şehir boyle
evet her şehir boyle ama konyayi kotulerler en cagdas yasanilabilir huzurlu sehirdir acigida kapalisida musluman olmayanida kürt turk alevi herkes karma bir sehir konya her dinden insan var dinsiz insanda cok var tum sehir toplansa bir konya etmes en cagdas sehir konya her milletten insan var şöyle düşün isin dustu ve konyaya tasindin yasiyosun yobazmi olmus olacaksin bak sacmalik burada iste sehirler yobaz degildir kisiseldir yobazlik her insan bireyseldir ben İzmir'e gitsem cagdas burada oldum yobazmi oldum ne sacmalik dogarken sehirmi secebiliyosun gerisekali insan cok ayrimcilik yapmayin derler insanları bölüp parcalayan kendileri
Biliyorum Konya'ya merak etme
gelmessen cok seviniriz yobazlari konyaya almiyoruz biz
Yobaz değilim ki ne alaka🤣 ayrıca bı yere giderken sormam arkadaşlarım yanına gidiyorum sana gelmem zaten korkma🤣
Ya bu güzellik merkezini Şırnak'ta Hakkari'de belkide Diyarbakır'da acamazsin ama Konya'nın adı çıkmış
Bence Konya tehlikeli ve yobaz gitmemek lazım kendi hallerine bırakın
medya kanallarına söyle
valla turkiyede sehirler yobaz degildir 3 tane yobaz insan var diye konyalilarin hepsi kötüdür yobazdir denmez misal baska sehirlerde de yobazliklar yapiliyor gosterilmiyor her sehirde yobaz var butun sehirler yobaz ozaman onyargiyi yikmak atomu parcalamaktan zor konyada rahat yürüdüğün kadar hicbir sehirde yuruyemessin haberin olsun en çağdaş şehir iki tane insan için konyayi yedirmeyiz kimseye
konyada izmirden gelen bursadan eskisehirden gelen insanlarda yasiyor kapimizi aciyoruz saygisizlik yapmayin
bende konya kadar guzel büyük bir sehirde yasayamam
turkiyenin büyük sehirlerden birisi her mezhepden insan var çok şükür
haklısındır
Cok takma ön yargı yapanları
takmiyorum zaten bosverdim
Uyan Konya
ben uyanali cok oldu sizde Konya'nın değiştiğini farkedin
lgbt ye saygı duymak kültür göstergesi değildir
kültür gostergesidir eger lgbtye saygi duymuyosan yobazsin zaten
esas sen yobazsın benim görüşümü eleştirerek
lgbtye karsi cikarak kendi zekani gosterdin susabilirsin
evet karşıyım ve zekiyim