Arkadaşlar ben konyalıyım insanlar neden cagdas şehir olduğu halde iki tane yobaz yüzünden önyargılı?

Konyalı oldugum halde en çağdaş kültürlü insanlar bizim sehrimizde lgbtye onyargili asla degil bizim sehrimiz cunku bizim sehrimizdede lgbt bireyleri cok fazla yaşıyor mukremin ve meriçde Konyalı diye biliyorum ayrica konyada Selçuk üniversitesi gibi turkiyenin en onemli unibersiteleri var iki tane canım kopek oldurdu diye tum konya kötü degilki iki tane yobaz sort giyen kiza kizdi diye konya kotu degil her sehirde yobaz da var cagdas da var tum konyayi karalamak aptallik hatta konyada cogunluk ilericidir akpli olanlarin cogu bile degisti akpartiye konyadan beklediği oy bile gelmeyecek yani gercekten her sehirde ilericide var gericide simdi bitane pisligin yaptığı hata yuzunden hepimiz mi yobaziz onyargilar cok igrenc gerci ben kendi sehrimdeki yobazlari elestiriyorum keske herkes kendi sehrimdeki yobazlara baksa ondan sonra konussa konya heryerden daha acik goruslu sort giyip rahatca en cok konyada dolasirsin keşke örümcek beyniniz insanlarin kişisel oldugunu herkesin kendi fikirleri olduğunu anlayabilse olaya şehir diye bakmak yerine insan diye bakabilse her yerde butun sehirlerde yobazlar var şu kaliplaşmış beyninizi bir yok edebilsek keske kizlar emin olun baska sehirlerde daha cok tepki aliyodur ben konyada ben de dahil hickimsenjn hicbi kiza aptallik yapan bir yobazi gormedim dusunceleriniz dehisik konya karma sehir her sehirden ogrenciler geliyor ve yobazlik kisiseldir en cagdas turkiyenin en cagdas sehri konyadir ben konyali olduğum icin gurur duyuyorum homofobiklik yapmaz konya cunku en cok lgbt bireyi bizim sehrimizde iki tane canım homofobik yuzunden konya kotu olamaz o iki tane canım homofobik olabilir tum dunya ulkelerinde gericiler yobazlar var sadece turkiye degil o yüzden şehirler yobaz degil hepsi kara parcasi toprak parcasi icinde yasayan ve homofobiklik veya yobazlik yapan kisiler suclu herkesi karalamak yanlis gel abi mini eteginle en rahat dolasacagin sehir konya karismazlar on yargilariniz igrenc otesi konya turkiyenin en çagdaş 1. sehiridir unutmayin bunu ve bizden cogu kisi bu secimde akpartiye oy vermeyecek bende dahil onyargi yapmayin bize karsi

Arkadaşlar ben konyalıyım insanlar neden cagdas şehir olduğu halde iki tane yobaz yüzünden önyargılı?
Cevapla