Ben bazı şeylere tövbe edip dinimi yaşamak istiyorum. Tesettürlüydüm fakat pantolon vs falan giyiyordum. Namazlarımı bazı dönemler kilmiyordum. Bazı sünnetleri vs yerine getirmiyordum. Artık aşmak istiyorum ama önümde asmam gereken engeller var.
henüz liseden mezun olmadım okuyorum ve okulumda forma zorunluluğu var. Ben de dinime uygun bir şekilde yaşamak istiyorum. Ferace giymek istediğimi idareye vs söylesem tepki almaktan korkuyorum. Onun dışında namaz saatlerine derslerim denk geliyor bu yüzden derslere geç kalıyorum ve bazı hocalar tepki verir diye kazaya bırakıp akşam kılıyorum.
Ne yapmam gerek, lütfen bir fikir verin?
henüz liseden mezun olmadım okuyorum ve okulumda forma zorunluluğu var. Ben de dinime uygun bir şekilde yaşamak istiyorum. Ferace giymek istediğimi idareye vs söylesem tepki almaktan korkuyorum. Onun dışında namaz saatlerine derslerim denk geliyor bu yüzden derslere geç kalıyorum ve bazı hocalar tepki verir diye kazaya bırakıp akşam kılıyorum.
Ne yapmam gerek, lütfen bir fikir verin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Müslüman değilim ama benim bildiğim yapabildiğin kadar yapman gerekiyo? Namaz sırasında müsait değilsen sonra kazaları kılıyosun. Kıyafet konusunda kurallar varsa o şekilde giyinebiliyosun. Yani okulda uzun etek veya pantolon giyebiliyosun. Yanlış mıyım?
hayır yanlış değilsiniz fakat ben elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum. Okulumda etek giyilmiyor pantolon giyiliyor fakat bu tam anlamıyla tesettüre uygunluk sağlamıyor. Kazaya bırakmam da benim için zorlayıcı oluyor çünkü daha önceki kazaları da kılmaya çalışıyorum. Görüşünüz için teşekkür ederim.
Helal olsun tebrik ediyorum Allah yardımcınız olsun
teşekkür ederim. İnşallah elimden geleni yapabilirim.
Sen elinden geleni yap gerisini Allah birak
Yobazsın
neden? Dinimi yaşamak istemem beni yobaz yapmaz fakat insanların inancına bu şekilde yorum yapmanın öyle olacağını sanıyorum.
Dini yaşamak nedir ya? iyi bir insan ol ibadetlerini yap geç din yaşamak ne? yobaz az bile kalır senin gibilerine
Yobaz sen ve senin gibiler
@İsimsizakc isimsiz kes sesini
Kesmiyorum sen yobaz diyince bir şey yok biz diyince sorun var Allah sizi ıslah etsin
@İsimsizakc allahını
Sen git büyüklerin gelsin erkeğin gelsin klavye delikanlı yapmayın boş insan
@İsimsizakc Erkeğin gelsin ne dkhgfhjfdgf cinsiyetçi yobaz gerici
madem inancın bizimle aynı değil yaptığın yanlışın yanında saygısızlık yaparak da daha büyük hata yapma.
Terör örgütleri olan bir dine saygım yok.
saygı duymadığın taktirde sen de yobazlik olarak adlandırdığın kategoride oluyorsun. Terör örgütü olarak gördüğün dinin insanına da laf atmaya uğraşmasan senin için daha iyi olur değil mi?
5 binden fazla din var hiçbirinin terör örgütü yok ama islamın onlarca örgütü var ortadoğuda ve afrikada. konuşma daha fazla bence. Böyle bir dine saygı duymak asıl yobazlık olurdu
gerçekten yazık böyle düşüncelere. İslam'la alakalı ne biliyorsun hangi kaynaktan bilgiler edindin de böyle düşüncelere sahip oldun?
Ne düşüncesi ulan? hangi dinin terör örgütü var islam harici? sadece müslümanların terör örgütleri var.
madem düşüncelerini paylaşacaksin biraz bilgin olsun öyle konuş. Bu sadece benim sorduğum sorular için geçerli değil. Eğer bir din hakkında da yorum yapacaksan kitabı, peygamberi ve kurallarını araştırarak yaparsan en azından toplayacagin tepki az olur.
Hala ne diyor ya, insan öldürüyorsunuz insan
bak ablacım aç bi Kur'an anlamını dinin aslını gereğini öğren tartışacaksak da o şekilde gel düzgünce tartışalım.
Kuran zaten cihad edin diyor canınızla malınızla diyor bunu demese örgütler olmazdı. binlerce dinden tek müslümanlar teröristlik yapıyor bir sorgulayın bence. bir daha da yazma bana görüş falan
öncelikle dediğim gibi asil bilgileri öğrenin doğru kaynaktan ona göre yorum yapın. Dediğiniz şeyleri doğru şekilde öğrendiğiniz zaman çok istiyorsanız tekrardan savunursunuz.