Selam 👋
Depremde evimiz yıkıldı ve bu süreçte Almanyadaki dayım bizi evine aldı.
Ben dayımın çalıştığı organize sanayide çalışıyorum 2 hafta sonra ilk maaşımı alıcam.

Telefonum eski yerine İphone 13 Pro almak istiyorum. Ilk maaşımla alsam acaba görgüsüz olarak nitelendirilir miyim 🙁
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tabi zaten depremden çıkıp ilk aklına gelen iPhone 13 bide prosu çok zekisin maşallah
eee napalim bir şeye ihtiyacımız yok şükür.
kaç para mayış alıyon
iyi para diyelim 🙄
yoo neden görünsün ben öyle yaptım
Telin eskiyse alabilrisin.
Çok eski samsung A7 2016dan kalma
al bence prolar iyidir.
Bu gün aldım ☺ vodafone bayiden sim kart alırken 36 ay kalma sözüne verdiler 13 proyu, aylık 44€ 😊
880 tl mi aylık
Öyle düşünürsen sanırım aşağı yukarı öyle bisey 🙄 ama 20+10gb internet sınırsız konuşma sms ve yurt dışı 250dkda var
süpermiş. Güle güle kullan. Gülün yüzün hiç solmasın :)
Tesekkurler daha iyisi sizin olsun inşAllah 🙏
Çok teşekkürler 14 promax aldım ben de.