Sizce depremzede adam beni duymuşsa ayıp veya kırıcı olmuş mudur?

İzmir'de okuyorum ve yurtta kalıyorum. Kaldığım yurda Malatya'dan bir grup depremzede geldi. Ayrıca bu yaz sonu temelli olarak Danimarka'ya gitmeyi düşünüyorum. Bunun için pasaport çıkardım, o da dün yurda geldi. Yurt çalışanlarından bir abla da bana " Bizde adettir, böyle durumlarda tatlı alınır " dedi. Ben de bugün yurt çalışanlarına ve depremzede misafirlere birer tane olmak üzere 55 tane lokum aldım. Biraz önce yurt çalışanlarından bir ablaya paketleri verdim, verirken de " Burada toplamda 20 çalışan, 30 depremzede var değil mi? Ona göre aldım " dedim. O da " Evet " dedi. O sırada o gruptan dedem yaşlarında biri de lobide oturuyordu. Sizce beni duymuşsa ayıp veya kırıcı olmuş mudur?
Sizce depremzede adam beni duymuşsa ayıp veya kırıcı olmuş mudur?
Cevapla