Arkadaşlar bugün nasılsınız nasıl hissediyorsunuz?

Ben bugün çok mükemmel hissediyorum. Çünkü sabah kalktım sabah namazımi Allah'a çok şükür kıldım, yasinimi okudum. Ve artık tayfunu düşünmemeye karar verdim. Yeter artık demi hep aklımda şu vardı ben onu boş boşverirsem yaptıkları yanına kâr kalacak diye ama yeter yani artık. Hem artık evlenmek istiyorum. Daha aday yok ama inşallah onu da halletcem. Bizim burada merkez heykel diye bir yer var. Atatürk heykelinin önüne çıkıp acaba artık evlenmek istiyorum diye pankart yazabilirim. Bilmiyorum ya tek kararım şu an için bundan sonra mutlu olmak ve sadece kendimle ilgilenmek.
Arkadaşlar bugün nasılsınız nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla