Kendimi çok yalnız hissediyorum, sizde de bu var mı?

Arkadaşlarım çok ama yalnız hissediyorum kendimi. Sürekli çabalayan taraf benim. Üniversiteye ders çalışmaya gitmek istiyorum mesela orada bir sürü arkadaşlarım var ama derslerimiz farklı olduğu için kimse çağırmıyor.
Bi arkadaş var hep ben çağırırım o hiç şey yapmaz.
Onun dışında yine en yakın arkadaşım uzağa taşındı ve sürekli bana ve diğer arkadaşlarımıza çok yoğun olduğunu söyleyip instagrama hikayeler atabiliyor. Mesajlara geç dönüyor falan. Yani hep ben çabalıyorum ben bi adım atmasam kimse beni takmıycak
Kendimi çok yalnız hissediyorum, sizde de bu var mı?
Cevapla