Arkadaşlarım çok ama yalnız hissediyorum kendimi. Sürekli çabalayan taraf benim. Üniversiteye ders çalışmaya gitmek istiyorum mesela orada bir sürü arkadaşlarım var ama derslerimiz farklı olduğu için kimse çağırmıyor.
Bi arkadaş var hep ben çağırırım o hiç şey yapmaz.
Onun dışında yine en yakın arkadaşım uzağa taşındı ve sürekli bana ve diğer arkadaşlarımıza çok yoğun olduğunu söyleyip instagrama hikayeler atabiliyor. Mesajlara geç dönüyor falan. Yani hep ben çabalıyorum ben bi adım atmasam kimse beni takmıycak
Bi arkadaş var hep ben çağırırım o hiç şey yapmaz.
Onun dışında yine en yakın arkadaşım uzağa taşındı ve sürekli bana ve diğer arkadaşlarımıza çok yoğun olduğunu söyleyip instagrama hikayeler atabiliyor. Mesajlara geç dönüyor falan. Yani hep ben çabalıyorum ben bi adım atmasam kimse beni takmıycak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer