Teşekkür ederim @Bgyontar
Zengin insanlar sadece zengin insanlarla mı birlikte olmalı?
Teşekkür ederim @Bgyontar
Böyle bir şey tabii ki gerekmez herşeyden önce düşünce ve ifade özgürlüğü olarak aynı dili konuşan insanların olması gerektiğini düşünüyorum.

#GeceMuhafızı
10 Mart 2023 Cuma Saat 23.15
Önceden hayir derdim ama evet, çünkü zevkler, mekanlar , yaşam tarzları, her şey farklı bu yüzden evet zenginler, zenginlerle takılmalı, davul bile dengi , dengine ha sktr,
Aynen öyle katılıyorum sana
Bencede olmalı ama denklikle alakası yok zengin olupta görgüsüz kime nasıl davranıcağını nerde nasıl davranıcağını bilmeyen insanlarda var zenginlikle alakalı değil ama şöyle bişey var sen zengin olursan evleneceğin kişide zenginse seni gerçekten sevdiğine emin olursun ama sen zengin olursan orta gelirli veya durumu olmayan bir insanla evlenirsen senin paranamı yoksa sanamı geldiğini anlayamassın ama fakirsen zengin bir eş bulursan en azından evleneceğin kişi seni o halinle kabul ediyosa seni gerçekten seviyodur
Kesinlikle katılıyorum sana 👏👏👏
Davul bile dengi dengine dedikleri olay işte, ben yaşamıştım böyle bir ilişki, maddiyattan dolayı bitmemişti gerçi ama sonrasında bazı olaylar olmuştu para konusunda, birbirini gerçekten seven 2 insan bir araya gelirse aşılamayacak engel yok tabii orası da var. Bilemiyorum cevabı belirsiz bir soru 😂
Yaşayan birisi bile tam anlamıyla çözememiş 😂
Gönül zenginliği olan insanlar bir arada olmalı parasal zenginlik gelir geçer
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
20Cevap
Zengin zenginle evlenmeli ya da uzun süre ilişki yaşamalı. Aksi durumlarda ortak zevkler ve kültür olmayınca sıkıntı yaşanıyor.
Örn: İngiliz veliaht prensi tahttan oldu. Saray kurallarına uyamayan Amerikalı artist karısı yüzünden saraydan atıldı.
Evlilikte aileler de evlenir. Mesela:Şampanya ve havyarlı davet veren bir aile , dünüründe ayran ve kuru ekmekli akşam yemeği yedikten sonra alaturka tuvalete gidince ve ipek etekleri oradaki b. k a deyince dumur olur.
Gecelik ilişkide ise her şey olabilir, oluyor da. Yat kızları zengin değil ve yat partilerinde bir sürü zenginle...
Evet davul bile dengi dengine. Herkes kendine uygun olan biriyle beraber olmalı.
Katılıyorum tabiki
Çıktığım, yattığım, sevdiğim kızların hepsi baya zengindi. Beni arabasıyla alanlar oldu. Sanırım benn fakirim 😂
Sen fakirlik yemin etmişsin 😂😂
Uruhuma işlemiş ahaha
Para bir yere kadar.
Hayattan zevk almayı bilen insanla olmayı yeğlerim..
Tabii ki böyle bir noktadan sonra her şeyin fazlası da zarar
o zengin bu fakir diyen zaten ayrımcılık yapıyordur
zenginin fakirden fakirinde zenginden bir farkı yoktur
insan vardır
zenginler fakirlerden farklı insanüstü varlıklar değildir
İlerde çok zengin olursam kesinlikle fakir biriyle evlenicem. Bu mal varlığı birini mutlu edecekse kaderinin değişmesini bekleyen birini mutlu etmeli.
Bizim millet : Davul bile dengi dengine. Der hep insanları mutsuzluğa, mecburiyete itiyor bu laf ne saçmalar
Ama bir noktada doğru ilerleyen dönemlerde büyük sıkıntılar olabiliyor.
Bence olmalı. Zengin olan fakir olanı eziyor, bazen belli etsede etmesede zihninde küçümsüyor, farklı düşünüyor. Davul bile dengi dengine
Farklı sosyokültürel özelliklere sahip bireylerin ilişkileri başlarda çok güzel olsada uzun vadede işler tersine dönüyor bence
Sanmıyorum. İnsanlar belli bir noktada , bulunduğu çevreden farklı bir insanla tanışmak istiyor.
Davul bile dengi dengine demişler.. aynnen öyle dengi olmayan her şey Ziyan olur gider
Bence evet herkes kendi sınıfındakilerle muhatap olmalı... Diğer türlü incitici durumlar ortaya çıkıyor
Elbette kültür farkı çatışması çok oluyor.
Eğer kafaları uyuşuyorsa sıkıntı olmaz bence maddiyat gelip geçici
Türk dizilerini çok izlediğiniz için kafanız almıyor artık heralde artık. Herkes dengiyle mutlu olur zengin erkekle daha mutluyum
Kadınlar genelde öyle daha fazla mutlu oluyor erkeklerde öyle hem güzellik hem zengin olacak tabi ki
Gönlü zengin olanlar cimri gönüllerle birlikte olmasın yeterki
zengin milfler bana denk gelsin de kim napıyorsa yapsın
Öyle bi kural yok ama davul bile dengi dengine demişler
Aynen öyle
Kişilik de zenginlik de değişken esnek bir kişi olması önemli o yüzden
sonuçta olan bu. ve evet böyle de olmalı. niye kendi emeklerini fakirlere yedirsinler ki
Kim canı kimi istiyorsa onunla olsun
Ama bir uyum da olmalı
En doğrusu bu bence bu devirde ve devrin insanlarıyla en mantıklısı bu
Ne alaka onlar insan değil mi hepimiz eşitiz
Katılıyorum sana ama günümüz şartlarında öyle olmuyor
Çok şükür zengin bir arkadaşım ya da çevremde öyle kişiler yok
Zengi ve ünlü olup normal bir vatandaşla evli olanlar çok birbirinize ne katacaginizla ilgili bence
Öyle bir şart yok bence
Körler sağırlar birbirini ağırlar hesabi
🤪
Canları kimle olmak istiyorsa olsunlar
Aksine şiddetle kaçarım, huzur arıyorsam
Geneli öyledir
Neden öyle olsun ki
Zenginliğime zenginlik katarım.
Yoooo ayırt etmiyorum 🙄
Farklı katagorideki insanlarlada olunabilinir.
Hayır
Neden peki
mesaj atar mısın
Hayır
Zengin koca bulursam bırakmam
Her zengin erkeğe bir Şeyma Subaşı lazım
Yoo bence öyle değil
Yani
Hayır tabi ki ama davul bile dengi dengine
Evet.
Davul dengi dengine
Öyle olmali
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?