Herkes illaki 2023 girmeden önce azda olsa plan yapmıştır peki planlarınız yerini bulumu? 


Plan yapmican bu hayatta çok tecrübe ettim ben ne zaman plan yapsam tutmuyor. Bak deprem oldu her şey yerle bir oldu planı sadece günlük yapmak lazım aksi halde altında kalıyorsun buda seni mutsuz ediyor.
Cevap
15Cevap
Her sene yılın ilk 3 ayında mutlaka bir felaket oluyor. Bu sebeple kalan 9 ayda istedigim olsa ne olmasa ne. Guzel bir ulke guzel bir dunya olmadiktan sonra
ne planı hayatımız öyle bir değişti ki Şubat 6 dan sonra artık planların önemi yok
Planlarda değişiklik oldu şimdi yeni planlar üretme zamanı
Aklım hep aşktaydı, bir sevgilimin olmasını çok istiyordum. Bir arkadaşım 3 hafta önce beni bir kızla tanıştırdı. Yakında sevgilim olacak.
2022 yılında 2023 için planlarım vardı. Ama şu anda 2008 e döndüm. Tam 15 sene geri gittim..
Bulmak üzere, bu sene istediğim bir çok şeyi aldığım bir sene olacağına inanıyorum. 🌸
Çok hayal kurmuştum. Çok plan kurmuştum. Ama hepsi bir çöp oldu.
Birkaç ay sonra netleşecek
Plan kurmuyorum zaten olmuyor öyle gidiyoruz işte
Evet. Aksilikler ile devam ediyor. Müthiş 😆
hayır hiç biri olmadı
daha degil ama yaklastim
Yerini bulamadan yerinden oldu ne diyosun 😔
Plan kurmayı hiç sevmem
ölecegiz ve hepsi geçecek
henüz değil
Henüz bulamadi
Kısmen buldu.
Hedef 2024
Dsha bulmadi
Bulmadı daha
Hayır olmadi artık beklemiyorm
Hiçbiri bulmadı hocam
Bir planım yok
evet
Hayır
Neyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?