Kendimi dinime adamak istiyorum, ibadet harici günahkârımsı arkadaşlarımla vakit geçirmem beni günaha sokar mı?

Arkadaşlarımın hepsi çok iyi insanlar fakat ben kendimi İsa'ya adamak istiyorum, arkadaşlarım her zaman benimle ilgilendiler ve bana karşı saygılı oldular, ondan onların yolundan gitmesem bile arkadaşlığımızı sürdürmek istiyorum, bu beni günaha sokar mı?

Kendimi dinime adamak istiyorum, ibadet harici günahkârımsı arkadaşlarımla vakit geçirmem beni günaha sokar mı?
Cevapla