Merhaba Arkdaşlar herkesın babası böylemi?

Hergün bokta geçen günlerim, dertlerimi anlatmaya geldim. Benim babam tam bir aptal, babamla hiç ama hiç bu zaman kadar aram iyi olmadı. Babam bana tek kuruş bile para harcamıyor hatta beni geçtim aile üyelerinede para harçlamıyor. Ne parası varsa kumar oynuyur. Annem ve babam kavga edince babam anneme şiddet uyguluyor (neden boşanmıyolar diye sorsanız arkdaşlar para falan kalıcak yerimiz yok bu yüzden annem katlanmak zorunda). Bazıların baba kız görüyorum ne güzel diyorum... Ben okulu yıllarımda sınıftakı kızlar ee işte benim babam falan bunu yaptı şunu yaptı diye ben ise susuyordum🙂Cidden baba acısı çok kötü bir travma. Benim bir arkdaşım var Babasıyla sanki erkek arkdaş gibiydiler ama malsef babası kaybetdi... Ne güzel iyi insanlar ölüyor... Ama kötü insanların 7 canı varmış gibi 100 yıl yaşıyolar. Ben bu hayatı küçük yaşlarımda anladım, benim yaşıtlarım hergün bir erkekle sevgili oluyolr geziyolar ne bileyim işte babalarıyına şakalasıyolar. Ama ben babamda küfür yiyorum... Cidden çok bunaldım... Hayat üstüme-üstüme geliyor. Arkdaşlar bakın ben demiyorum babam bana para vermiyor bana iphone almıyor kelimesi söylemiyorum. Babam tek kuruşu bile olsa kumar oynuyur, içib içib sızıyor bu zaman kadar bana tek giysi bile almadı. Büyük anneme gelirsek oda büyük ablama alıyor, bende onu eskilerin giyorum. Yani büyük annemde bir şey yapmıyor, hiç olmasa oğluna terbiye verseydi. Cidden küçük yaşlarımda hayatı acısın çekdim🙂. Baba acısı, Abi acısı
Ben malsef 2 erkek abimi kaybetdim. Hayata küstüm gerçekten🥹💔Ağlamaktan yoruldum, dert görmekde yoruldum. Keşke babam ölse keşke😥Herkes babasın yaşmasın istyor ben ölmesini...💔. Kimin babası böyle? Herkesin babası böylemi? İnaıyormsunuz ben babamda hiç ama hiç "Selam nasıl" kelmesin duymadım...
NOT;Kendimi acız göstermek için bir niyyetim yok ve yağhh buradan sizden para dilemek için gelmedim. Sadece soruyorum herkesin ailesi böylemi? Burada uzun yazdım k. b
Merhaba Arkdaşlar herkesın babası böylemi?
Cevapla