Dünyanın adı dunya olmasa sizce ne olurdu/olmalıydı?

🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️düşün düşün... neden dünya da başka bişey değil

Dünyanın adı dunya olmasa sizce ne olurdu/olmalıydı?
Cevapla