Her ne kadar üzgün olsakta
Kendimi suçlu hissediyorum ama hayata tutunmak için sebeplerim var
Kendimi suçlu hissediyorum ama hayata tutunmak için sebeplerim var


Anlık ben
Cevap
18Cevap
Günaydın iyi sabahlar iyiyim
Günaydın
Bu aralar iyiyim her şey yoluna giriyor.

Çalışıyorum. Yorgun demokrat.
Merci
Afiyet olsun.
Çayımı yudumlarken Hatay'lı bir aile geldi. Biraz ikram biraz muhabbet. İyi hissettim.
Gunaydin..
Hayat iyi veya kötü devam etmemizi ister..
Günaydın.. elbette olmalı sebebin.. biz iyiyiz inşallah siz depremzedeler de iyisinizdir
Valla yalan söylemeyim şu an içiyorum 😂
B... K gibiyim reglin ilk günü spordan dönerken yağmura yakalandım. Duş alsam daha az ıslanırdım. Şimdimde karın ağrısından ölürken işe gidiyorum.
Geçmiş olsun
Bizi de üzdüler ama sabah kalkıp işe geldk
Günaydın böcek gibi
Kendini tam olarak ne için suçlu hissediyorsun 🤔
Başın sağolsun sanada çok geçmiş olsun
Tünaydın iç güveysinden halliceyim
Günaydın afiyet olsun ☕
İyiyim
Hem mutlu hem sinirli
Okkalı kahvede sabah sabah güzel gider
Teşekkür ederim sizler nasılsınız
Günaydın hayırlı sabahlar iyiyim sen nasılsın
Günaydın çalıyorum
Maalesef, karısın demek ama plsun
Ehhh işte
Sanada
Neden ,
günaydınnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?