Hayat neden bu kadar yıpratıcı? kendini yaslanmış hisseden var mı?

Gencecik yaşta yaşlandığımi hissediyorum, saçlarım beyazladi, insanlara tahammülüm kalmadı, gereksiz muhabbetlere sabrım yok.. kendimi yaşlanmış hissediyorum 25 yaşında biri olarak.
Hayat neden bu kadar yıpratıcı? kendini yaslanmış hisseden var mı?
Cevapla