6 bin olan kira 18 bin olması normal mi bizim yapabilecegimiz bir şey var mı ?

Avukatla konuşun felan bir sürü konuşma oldu bizi çıkarma ihtimali var mı birde öyle olunca bizde bir kere kirayı verdik geri dönme ya da indirme gibi şansımız var mı?

6 bin olan kira 18 bin olması normal mi bizim yapabilecegimiz bir şey var mı ?
Cevapla