Herkesin altında nasıl BMW Audi var abi?

Ülke sözde fakirleşiyor. küçük şehirlerde dahi direksiyonda zargana kekolarının altlarında BMW, Audi, Porsche var. Gece kulüpleri tıka basa. Bir şişe açtırmak nereden baksan 1000 lira. Alışveriş merkezleri eli çanta dolu insanlar kaynıyor. Sokaklarda kötü araç göremiyorum. 1+0 evler 2 milyona alıcı buluyor. Benzinlikler her daim kalabalık. Ya biz gerçekten yaşamayı beceremiyoruz akıllı olduğumuzu sanıyoruz ama değiliz ya da ülkenin çok büyük bir kısmı gayriresmi işlerden yolunu buluyor. Bu ne perhiz bu ne fakirlik salatası?

Herkesin altında nasıl BMW Audi var abi?
Cevapla