8 senelik dostuz ve 3 aydır sevgilisi var Instagram'da çocuğun hesabını buldum beraber fotoları var bana demiyor ve bana karşı aşırı soğuktu 10 gündür de hiç yazmıyor bana siz olsanız ne yapardınız neden böyle davranıyor

8 senelik dostuz ve 3 aydır sevgilisi var Instagram'da çocuğun hesabını buldum beraber fotoları var bana demiyor ve bana karşı aşırı soğuktu 10 gündür de hiç yazmıyor bana siz olsanız ne yapardınız neden böyle davranıyor

Yapacak bişey yok kız senin ondan güzel olduğunu bildiği için sevgilisini çalacağını düşünmüş arayı açmış gel sevgili olup onu kıskandıralım
Bak yanlış anlama kendim için değil sırf sen intikam al diye diyorum :)). Neyse
Olur aşkım hemen çıkalım
Bencil birisi ya yapacak bir şey yok
Evet çok atarlı sürekli dedikodu yapan ve kimseyi beğenmeyip kınayan birisiydi 2 sene önce babası kovitten vefat etti ve ben bu yüzden konuşmamı kesmedim destek oldum maddi manevi yanında oldum babasını kaybetti acısı var deyip alttan aldım ama karakteri bu ya nankör birisi
Cevap
8Cevap
Sırf bu yüzden arkadaşlıkları bozulan çevremde çok kişi oldu
Demeki sana güvenmiyor yeterince samimi değilsiniz sen onu yakın arkadaş olarak görebilirsin ama sen görmüyor
Sen tam olarak ne istiyorsun çocuktan?
Anlamadım
Sevgilisi varsa soğuk yapması normal di mi?
Kanka hemcinsim benim neden soğuk yapıyor dostum dediğim kişi erkek değil kız sen yanlış anladın
Olayları karıştırmışım.
Ex aşkı olmasın?
Yok yeni birisi bu
Evet 3 senelik sevgilisinden ayrılalı 8 ay oldu 3 aydır da başka birisiyle sevgili 🥱🤔
Ve yazdım evet olmuş sorry
Senden mi kodlanıyor acaba sevgilisini?
Tanımıyorum sevgilisini ne alaka
Mevzusu olduğu halde söylemediyse çok değişik bir durum
Bence uzun ilişkisinden yeni ayrılıp hemen bunu bulduğu için tepki gösteririz diye demiyor
Olabilir. Ama neden sosyal medyada yayınlıyor da sizinle paylaşmıyor?
Çelişki
Evet işte benimde zoruna giden bu erkek arkadaşı profil resmi yapmış fotolarını
Siz ne kadar zamandır tanışıyorsunuz?
2015den beri
Baya da varmış. Değişik biri o zaman bu ark.
Bundan dost olmazmış demekki ne diyelimmmm
Yani. İlişkimizi gözden geçirin :))
E olabilir ne var bunda
Sana güvenmiyor belki
Demekki en yakın dostum değilmiş
Soylemezse söylemesin banane tek derdim bu değil
Söylememişti zaten ben anlamıştım çoktan.
Ayıp etmiş neden bu kadar saklıyor anlamıyorum
Küserim
O kişi en yakın arkadaşım değildir ozaman
Demek ki bilmeni istemiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?