Annemi sevmiyorum 6 yıldır aramıyorum çok yanlış diyorlar öylemi?

Annem kardeşim anneannem dedem teyzelerim ve kuzenlerimle görüşmüyorum 6 yıldır annemr karşı çok soğudum zaten daha öncelerden sevdiğim kız vardı teyzemle konuşurken duydum annem teyzeme onun istediği kıza ona almayacam ben kimi istiyorsam onunla evlenecek dedi bende atladım niye sen or... çocuğu musun dedim annemle babam boşanacaktı teyzemin kocası eniştem sabah 8 de dükkandasın dedi gitmedim çağırdı aradı gitmedim annem ertesi gün o adam seni çağırmış neden gitmedin hiçmi insanlığından utanmadın hiçmi vicdanın sızlamadı dedi hayır dedim beni evden kovdu annem bende facede benim annem kahp... döl... oluşmuş bir or... çocuğu yazdım annem o ettiğin laf içimden çıkmıyor dedi bende sen elin adamı için öz evladını evden atarken için sızlamıyorsa dedim o lafta senin içinden çıkmasın dedim anneler evladını evden atabilirmiş hakkı varmış teyzelere kızılmaz anne yarısıymış dede ve anneanneye karışılmaz vurabilirmiş bana yaşlıymış kardeşim bana küfretse bile o küçük olduğu için onu hoş göreceksin dediler şimdi suç var mı bende
Annemi sevmiyorum 6 yıldır aramıyorum çok yanlış diyorlar öylemi?
Cevapla