Ben ülkem için çalışan çabalayan bir eşcinselken size ne oluyor?

Mühendislik okuyorum, kendimi geliştirmeye çalışıyorum ancak çalıştığım işyerinde kaale bile alınmıyorum. Kendimi çok dışlanmış gibi hissediyorum. Yıllardır beni dışladığınız yetmiyormuş gibi üni hayatım da elimden kayıp gidiyor. Yürüyemiyorum ya yürüyemiyorum düz yolda hangi tarafa baksam o iğrenç insanların bakışları arasına sıkışıyorum. Bu ülkede en ufak bir hakkım bile yok. Benim ne hissettiğim hiç umrunuzda bile değil ama yaşadığımız sorunları gözünüze sokmaya devam edeceğiz. Yaşattığınızı yaşamadan ölmeyin lütfen

Ben ülkem için çalışan çabalayan bir eşcinselken size ne oluyor?
Cevapla