Kızlar geliyor işte grup olmuşlar bende Sessiz takılma yı severim dersimi çalışırım işte geliyorlar yanıma gülüyorlar
Bende konuşmuyom yüz vermiyom hiç birine bir tanesi kalbimdesin abla napıyorsun diyor sen niye bizle konuşmuyom zart zurt diyolar bende hiç takmıyom laf atarlarsa birde nasıl kendimi sert yapabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence konuşmayın onlarla
Nasıl sert olabilirim tavır olarak
Hiç gerek yok ya , gül selam ver öyle kendini çekme hatta aralarında sana en çok yakınıyla konuş tamımaya çalış öyle kendini geri çeker komuşmazsan iletişim kopar ve gereksiz korkumç bir geeginlik olur somra en ufak bir kısık sesle komuştuklarında kurarsın kafamda bana mı diyor falan diye gerek yok yani.
İletişimini güzel ve tatlı bir dille kur. Ağırlığını belli et asla ama asla zıtlaşma kutıplaşma gülerek konuş takmayarak. Emin ol pişman olmazsın diğer türlü geçmez o günler
Yanlız kalma
Evet yurtta kalıyorum sıkıntı ama bana Şaka diye samimiyet olarak küfür etmelerini istemiyorum ciddi demiyorlarda boynu bükük felan diyolar ben nasıl ağırlığımı koruyacam
Herzamn konuşacağın birileri olsun gül eğlen iletişimini ve derslerini sağlam tut sonra bak nasıl her şey düzeliyor seni sevmeyen sevmeyecek ama kindar insan kısknaç insanı en iyi alt etme yoludur. Kartlarını iletişimini güçlü tutarak kur ne dese ne yapsalar iletişim olduğu için en iyi sekilde kendini ifade edersin tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır unutma
Sert olmam lazım böyle utangaç gibi görüniyorum onlarca
Deki bana böyle hitap etmeni istemiyorum. Net bie şekilde sana değer veriyorum bundan rahatsız oldupumu bilerek bana böyle davranırsan sana değer vermem. Kendini benim yerime koy sana böyle davransalar nasıl hissedersin de. Sen üniversite okuyorsun cahil bir insan değilsin kafan çalılıyor bunları anlayabilecek kapasitede bir insan oldupunu düşünüyorum yanılıyormuyum de yoksa, lütfen bana aksini düşündürtme falan de ama tatlı bir ses tonuyla ve gülümseyerek de baktın olmuyor git ve odanı değiştirtt polemiğe asla girme kendine zarar verirsin hayatta soğursun tiksinirsin insanlardan. Sessizce uzaklaş odanı değiştir. Ben senin yerinde olsaydım böyle yapardım ve alasını yaşadım emin ol. İnsan ilişkilerinde bildiğim birsey varsa o da bu en cahil insanı bile alt edersin böyle
Dediğinizi diyecem ama denecek insan değilki bunlar 😂😂
Çok teşekkür ederim
Sert olup napacaksın sen sert olacaksın o senden daha sert olacak belki haddini iyice aşıp sana küfür edecek edepsiz cahil insan çok dünyada. senin sinirlerini zıplatacak istemediğin seyler yaptıracak söylettirecek. Emin ol bu tip insanları asla sertlikle alt edemezsin çünkü onların amacı genelde kötü olur kendini kimseye ispat etmek zorunda değilsin bilseler az düşünceli ve aile terbiyesi görmüş insanlar olsalar zaten o şekilde kolay kolay konuşamazlar büyük bir insana larşı
Dediğim gibi asla araya mesafe falan koyma git canlı kanlı ol demiyorum ama iletişimini asla koparmaaaaa yamlız kalırsan yem olursun çakallara. hepsi kötü ve anlayışsızsa odanı değiştir
Küfür bile ediyorlar artık birdaha etmeyin dedim etmiyolar son günlerde beni seviyolar belli ama herkes bana laf atıyom ben takmıyorum bende hata var sanırım herkes benle konuşmak istiyor
Yok hepsi değil kötü iyide var beni sevenler hatta omzuma sınıfta masaj yapan var oda arkadaşım onla küsmüştüm barıştım sonra
Küs olunca acayip gerginlik oluşuyor çok kötü hissediyorsun bana laf atmayınca unutuluyorsun gereksiz bir gerginlik oluyor
Yani evet aranı herkesle iyi tut. Devir değişti insanlar çok saygısız ve kötü niyetliler ama şunu da bil herkes kendine yapıyor Allahın adaleti şaşmıyor ve herkes yaşattığını yaşıyor bu gerçek bunu gözlerimle gördüm herşeyin zamanı var sadece. Mümkün oldupunca selam ver güler yüzlü davran iletişimin ve hitabetini güçlenndir. Saygı duyulan bir olamk istiyorsan kendine saygı duyacaksın kendini seveceksin. Öyle sert olmayla laf sokmayla kendini onlara karşı koruyamazsın. ya da vayy be bundan sonra ona bulaşmayalım falan demezler emin ol sen bir laf mı soktun ertesi gün seni hiç beklemediğin bir yerinden vururlar. Eğer saygısız akılsız aile terbiyesi görmemiş insanlarsa. Ama sen benim dediğim gibi olursan sakin birşekilde diyeceğini dersin ve içinde kalmaz.
Ben de üni ye yeni başladım orta yaşlı olmam sebebiyle pek uyum sağlayamadım