Kızlar hastayim grip oldum 2 günde nasil ileşebiliyir?

Arkadaşlar bu iki gündür burnum kıyır öksürüyorum grip oldum öksürdüğümde bolcak gibi oluyorum bide burnumun içinde yanma hissi var burnum musluk gibi akıyor 😅 benim resim yarışmam var pazartesi günü bitirmem lazım ama çok hastayım nasıl yapicam ya iki günde nasıl ileşebilirim ne içiyim veya ne yapıyım

Kızlar hastayim grip oldum 2 günde nasil ileşebiliyir?
Cevapla