Bazı arkadaşlarım sanki sevgilileriymisim gibi niye kıskanıyorlar?

Bi arkadaşımla bulusmustum başka arkadaşım aradı napiyon diye arkadaslayim dedim benimle oldu bulusmuyorsun onunla oldu mu bulusuyorsun kim falan diye sordu bende senin yanına geldim ya hem sen çalışıyorsun dedim sonra bana haklisin dedi sonuçta ben de kimsenin tek arkadasi olamam başkası da benim tek arkadaşım olamaz onlar dediğinde ben sorun etmiyorum ama ben dediğimde biraz kıskanır gibi davranıyorlar kıskandığını diyen oluyor sonra şaka diyor gerçek mi şaka mı bu yüzden başka arkadaşlarımla ne yaptığımı anlatasım gelmiyor pek bana neler yaptın diye sorulduğunda desem de pek geçiştiriyorum onunla bunu yaptın şurayı gezdin benimle gezmedin gibi diyorlar

Bazı arkadaşlarım sanki sevgilileriymisim gibi niye kıskanıyorlar?
Cevapla