26 yaşındayım annem hala beni sürekli odada rahatsız ediyor. Çok konuştum ama devam ediyor ne yapmam gerek?

Kendi kişisel alanımı oluşturmaya çalışıyorum. Soyguncu hükümet yüzünden Herşeyin ekstra pahalı olması kendi evime çıkamama neden oluyor. Gerek güzel dille gerek sert bir biçimde uyarıyorum ama anlamıyor. Sürekli yanında köle gibi hissetmeye başladım. Sıkılıyorum. Sürekli salona çağırıp duruyor asla 2 saatten fazla rahat bırakmıyor. Açıyorlar a. Ptalsaçması tv programlarını ben zorunda mıyım izlemek. Evlenmicem. Evlen diyenlerin ağzı burnuna girsin

26 yaşındayım annem hala beni sürekli odada rahatsız ediyor. Çok konuştum ama devam ediyor ne yapmam gerek?
Cevapla